جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۰۷:۵۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

اعضای شورای عالی استان‌ها محرومیت‌های مناطق مختلف را می‌شناسند

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگ سار، علیرضا احمدی در سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد، افزود: شورای عالی استان‌ها متشکل از ٧۵ نماینده از ٣١ استان کشور، عصاره جمعیت ١٢۵ هزار و ٩٩٢ نفره است که مجلس دوم کشور محسوب می‌شود.وی […]



به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگ سار، علیرضا احمدی در سی و پنجمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که با حضور سردار سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا برگزار شد، افزود: شورای عالی استان‌ها متشکل از ٧۵ نماینده از ٣١ استان کشور، عصاره جمعیت ١٢۵ هزار و ٩٩٢ نفره است که مجلس دوم کشور محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: شورای عالی استان‌ها تنها نهادی است که بعد از دولت می‌تواند مستقیما به مجلس طرح ببرد و نهادها می توانند از این ظرفیت برای تدوین قوانین استفاده کنند.
احمدی اظهارداشت: اعضای شوراها شبکه بزرگ هستند که می توانند تمام سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در شهر و روستا به صورت خرد به اجرا در بیاورند.
رییس شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: امروز در هر شهری وارد شویم عمده کارها با شهرداری و مدیریت شهری و در روستاها با دهیاری ها است و این ظرفیت بزرگی است.
احمدی با اشاره به حضور مهمان نشست شورای عالی استانها افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا طرح های بزرگی در کشور اجرا کرده است که با همکاری شورای عالی استانها می توان این اقدامات را بهتر و بیشتر کرد.
رییس شورای عالی استان‌ها با تاکید بر موضوع محرومیت زدایی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا در جهت رفع محرومیت طرح های بزرگی به اجرا درآورده است و از سوی دیگر باید یادمان باشد که بهترین افرادی که از محرومیت‌های سطح کشور مطلع هستند همین افراد و اعضای شوراهای شهر ور وستا هستند.
احمدی اضافه کرد: باید محرومیت‌ها شناخته و در جهت رفع آنها اقدام شود.
رییس شورای عالی استان‌ها اظهارداشت: شوراها کاربردی، راهبردی و اثرگذار هستند و باید هرکجا مشکل، نارضایتی یا ناکارآمدی وجود دارد، با یاری یکدیگر برطرف کنیم و ما نباید منتظر آن باشیم که دیگران وظایف خودشان را انجام دهند بلکه باید تلاش کنیم هر کجا نارضایتی وجود دارد آن موضوع را با همکاری حل و فصل شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × پنج =