جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۰۴:۵۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲

همزمانی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی پیام خاصی دارد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سردار یعقوب سلیمانی روز شنبه در حاشیه نشست خبری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرنگاران، دفاع مقدس را سیمای زمینی آیات الهی، قطعه‌ای از بهشت و ذخیره بی‌نظیر و گنج تمام‌نشدنی خواند و اظهار کرد: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد آن، برنامه‌های زیاد و متنوعی در سراسر کشور […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سردار یعقوب سلیمانی روز شنبه در حاشیه نشست خبری رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به خبرنگاران، دفاع مقدس را سیمای زمینی آیات الهی، قطعه‌ای از بهشت و ذخیره بی‌نظیر و گنج تمام‌نشدنی خواند و اظهار کرد: برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد آن، برنامه‌های زیاد و متنوعی در سراسر کشور از طریق بنیاد برنامه‌ریزی شده است، اما ۴۰ برنامه محوری با حداقل ۴۰۰۰ اجرا در سراسر کشور در طول هفته دفاع مقدس خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: برگزاری برنامه «شب‌های پرستاره» در گلزار شهدای تهران و ویژه برنامه «با این ستارگان» در ۴۰ گلزار در سراسر کشور از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شب‌های هفته دفاع مقدس است.
سلیمانی افزود: امسال ویژه برنامه هفته دفاع مقدس را در کنار مزار پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان خواهیم داشت. همچنین زنگ ایثار در گلزار شهدای سراسر کشور نواخته خواهد شد.
وی برگزاری کنگره ملی همایش لاله‌های سفید، ویژه بزرگداشت شهدای منا در روز دوم مهرماه را از دیگر برنامه‌های محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران در هفته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: روز سوم مهرماه مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر کشور با قرائت پیام مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد اضافه کرد: برگزاری تورهای گردشگری خانواده‌های معظم شهدا، اجرای طرح نمادین سپاس و تجلیل جانبازان بالای ۷۰ درصد از کادر درمان، برگزاری کنگره ملی شکوه ایثار، ویژه تجلیل مادران، همسران و دختران شهید، به‌صورت مجازی، رونمایی از ۴۰ عنوان کتاب نشر شاهد و تجلیل از نویسندگان و فعالان مجازی حوزه ایثارگری، تجلیل از ۴۰ رزمنده و ۴۰ کارمند ایثارگر، همایش تجلیل از ۴۰ نفر از نخبگان جامعه ایثارگری و اجرای ۴۰ تئاتر خیابانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بنیاد شهید و امور ایثارگران برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.
سلیمانی به اشاره به دیگر برنامه‌های برنامه‌ریزی شده برای هفته دفاع مقدس، از اجرای برخی از این برنامه‌ها بعد از هفته دفاع مقدس و تا پایان سال خبر داد و گفت: دفاع مقدس ذخیره بی‌نظیر و گنج تمام‌نشدنی است؛ تکلیف و ضرورت است که گام هرچند کوچکی برای گرامیداشت آن برداریم.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه آغاز می شود. 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × چهار =