جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۸:۱۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت اله خدرویسی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به مناسبت دهه مبارک فجر با تبریک دهه پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد شهدا افزود: روحیه ایثار، شهادت طلبی و ولایتمداری مهم ترین ویژگی رزمندگان برای مقابله با دشمنان بود و ما نیز باید با الگوپذیری از شهدا امروز در عرصه […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت اله خدرویسی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان به مناسبت دهه مبارک فجر با تبریک دهه پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد شهدا افزود: روحیه ایثار، شهادت طلبی و ولایتمداری مهم ترین ویژگی رزمندگان برای مقابله با دشمنان بود و ما نیز باید با الگوپذیری از شهدا امروز در عرصه های مختلف برای موفقیت و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: حفظ آرمان های شهدا کمتر از شهادت نیست و رسالت امروز ما پیروزی از شهدا، تداوم راه آن ها و خدمت رسانی خالصانه به مردم است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قصرشیرین نیز گفت:  شهدا با از خودگذشتگی  و رشادت برای حفظ نظام اسلامی و ترویج ارزش های آن در جهان تلاش کردند.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی افزود: ما هرچه داریم از شهدا داریم و وظیفه ما است با تاسی از شهدا برای رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی به آن ها و اعتلای بیش از پیش نظام اسلامی تلاش کنیم.

در این آیین از شهید سرباز انتظامی پیمان حسینی دنگی که در سال ۸۷ در منطقه ایرانشهر در جریان درگیری با قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسید و بسیجی جانباز ۲۵ درصد فتح الله سهرابی که در سال ۶۷ در عملیات مرصاد به درجه رفیع جانبازی نایل آمد تجلیل شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۷۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.  

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × چهار =