جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۲:۰۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

جانباز ۷۰ درصد «کریمی میرآبادی» به همرزمان شهیدش پیوست

 «پرویز کریمی میرآبادی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد از شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان پس از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.شهید پرویز کریمی میرآبادی ۱۷ مهرماه ۱۳۵۹ در بمباران شرکت صنایع فولاد اهواز به درجه رفیع جانبازی نائل آمد. مادر شهیدان «تیموری» به فرزندان شهیدش پیوست حاجیه خانم […]



 «پرویز کریمی میرآبادی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد از شهرستان شاهین شهر و میمه استان اصفهان پس از سال‌ها تحمل رنج ناشی از مجروحیت دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
شهید پرویز کریمی میرآبادی ۱۷ مهرماه ۱۳۵۹ در بمباران شرکت صنایع فولاد اهواز به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

مادر شهیدان «تیموری» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «فاطمه کاظمی» مادر شهیدان «محمد و مصطفی تیموری» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش در سن ۷۶ سالگی بر اثر ایست قلبی به رحمت ایزدی پیوست.
پیکر مطهر این مادر بزرگوار در گلزار شهدای بخش جروکان تشییع و به خاک سپرده شد .

شهید «محمد تیموری جروکانی» بیست و دوم خرداد ۱۳۳۸، در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و دهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱، با سمت آرپی جی زن در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید. مزار او در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.

 شهید «مصطفی تیموری جروکانی»؛ یکم شهریور ۱۳۴۳ در شهرستان اصفهان چشم به جهان گشود به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیستم بهمن ۱۳۶۱، با سمت تک تیرانداز در فکه ایلام بر اثر بمباران شیمیایی توسط نیروهای عراقی به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای جروکان واقع است.

پدر شهیدان «دارا» به فرزندان شهیدش پیوست

پدر گرانقدر شهیدان «اسحق وگنجعلی دارا» از استان هرمزگان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

«علی دارا» پدر شهیدان معظم «اسحق و گنجعلی دارا» پس از سال‌ها فراق، در سن ۹۹ سالگی به علت کهولت سن درگذشت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «گنجعلی دارا» سال ۱۳۴۶ در شهرستان بندرعباس بدنیا آمد و سال ۱۳۶۱ در سید جابر به شهادت رسید.

شهید «اسحق دارا» سال ۱۳۴۵ در روستای گیشان دیده به جهان گشود و سال ۱۳۶۷ در اطراف جزیره ابوموسی توسط نیروهای آمریکایی بر اثر اصابت موشک به قایق حامل وی غرق و شهید شد.

پدر شهیدان «دومیرایی» آسمانی شد

«حاج خسرو دومیرایی» پدر گرامی شهیدان «جهانبخش و جهانگیر دومیرایی» از شهدای شهرستان‌های استان تهران به فرزندان شهیدش پیوست.

 مرحوم «حاج خسرو دومیرایی» پدر شهیدان «جهانبخش و جهانگیر دومیرایی» از شهدای شهرستان پاکدشت پس از مدتها تحمل بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر این پدر شهید، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشییع و در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

شهید «جهانبخش دومیرایی»، سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. شهید «جهانگیر دومیرایی»، سال ۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

مادر شهیدان «رمضانی» دعوت حق را لبیک گفت

مادر شهیدان «امیرحسین و عبدالصمد رمضانی» از استان اصفهان براثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد و آسمانی شد.

 حاجیه خانم «فاطمه تقیان» مادر شهیدان «امیرحسین و عبدالصمد رمضانی» ۱۷ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به علت بیماری و کهولت سن در ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به ارواح مطهر شهدایش پیوست.

پیکر مطهر این مادر ایثارگر با حضور اقشار مختلف مردم از پایگاه مقاومت بسیج ثارالله(ع) به طرف گلزار شهدای ورزنه تشییع و در جوار شهدا آرام گرفت.

شهید «عبدالصمد رمضانی»، سال ۱۳۴۶ در شهر ورزنه چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۵ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.
شهید «امیرحسین رمضانی»، سال ۱۳۴۳ در شهر ورزنه چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ در طلائیه به شهادت رسید. پیکرش مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال ۱۳۷۲ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

مادر شهیدان «شادکام تربتی» آسمانی شد

مادر شهیدان «جلال و مسعود شادکام تربتی» از استان خراسان رضوی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 «زهرا حقانی علیزاده» مادر شهیدان «جلال و مسعود شادکام تربتی» در مشهد مقدس، پس از سال‌ها تحمل دوری از فرزندان شهیدش در سن ۸۷ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.

مراسم تشییع این تندیس صبر و استقامت، در صحن آزادی حرم مطهر رضوی با حضور محدودی از آحاد مردم و مسئولان برگزار و پیکر این مادر معظم دو شهید، در رواق دارالحجه حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

شهیدان «جلال و مسعود شادکام تربتی» سال ۱۳۴۳ و ۱۳۴۸ در مشهد مقدس چشم به جهان گشودند و در ۲۳ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه و چهارم دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در بوارین به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو + بیست =