جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۰۵:۳۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

ماجرای درگیری یک راننده با یک مسافر خانم/ ضدانقلاب دست از دروغ‌پراکنی برنمی‌دارد

سروش محمدی/ روز گذشته در ششم شهریور ماه ۱۴۰۲ ویدئویی از درگیری یک راننده با یک خانم که در ردیف عقب خودروی این فرد بود مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. رسانه‌های ضدانقلاب طبق عاداپت همیشه‌شان ادعاهای بی‌اساس نسبت به این ویدئو مطرح کردند تا به نحوی برای خود خوراک رسانه‌ای فراهم کنند. طی […]



سروش محمدی/ روز گذشته در ششم شهریور ماه ۱۴۰۲ ویدئویی از درگیری یک راننده با یک خانم که در ردیف عقب خودروی این فرد بود مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت. رسانه‌های ضدانقلاب طبق عاداپت همیشه‌شان ادعاهای بی‌اساس نسبت به این ویدئو مطرح کردند تا به نحوی برای خود خوراک رسانه‌ای فراهم کنند.

طی ویدئوی منتشرشده، خانمی که راننده با وی درگیر شده است، با صدای بلندی تاکید می‌کند که این فرد بسیجی است و به نوعی می‌توان ملاحظه کرد که او قصد تهییج و ملتهب‌کردن فضا را دارد. یکی از همراهان گیرنده فیلم هم طی برداشت این ویدئو از اقدامات خانم درگیرشده حمایت می‌کند.آن‌چه اما در رسانه‌های معاند و ضدانقلاب بازنشر شده، ادعاهایی است که شخص راننده را به عنوان آمر به معروف و علت درگیری را عدم رعایت حجاب توسط خانم مسافر معرفی می‌کند در حالی که ساعاتی پس از انتشار این ویدئو مشخص شده دو فرد درگیر در حادثه، راننده اسنپ و مسافر بوده‌اند و علت درگیری هم کاملا شخصی بوده است.

صبح امروز با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در جمع خبرنگاران، پلیس به سرعت از و به صورت رسمی واقعیت ماجرا را شرح داد و مانع از گسترش سوء استفاده‌های جریان ضدانقلاب گردید. سردار محمدیان در این خصوص گفت که موضوع درگیری میان راننده و مسافر کاملا شخصی بوده و هیچ ربطی به فردی که آمر به معروف باشد یا موضوع بر سر بی‌حجابی باشد، ندارد.

وی در خصوص جزئیات این ماجرا توضیح می‌دهد که مسافر خودرو که یک خانم جوان است در روز پنجم شهریور ماه ۱۴۰۲ از محل کار خود به سمت منزل درخواست خودروی اینترنتی می‌کند. خودرو با شماره پلاک مشخص در محل حاضر می‌شود و پس از گذشت زمانی در محل فیلم‌برداری شده، مسافر درخواست روشن کردن کولر را داشته که راننده ممانعت می‌کند و همین موضوع در ابتدا باعث تنش لفظی و سپس درگیری فیزیکی میان مسافر و راننده می‌شود و فیلم مذکور به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌گردد.رسانه‌های زرد ضدانقلاب در این میان به سرعت یک شماره پلاک را همراه با یک شماره تماس و آدرس در فضای مجازی منتشر کردند و ادعا داشتند که این مشخصات برای راننده‌ای است که به علت عدم رعایت حجاب با خانم مسافر درگیر شده است. سردار محمدیان در این خصوص تاکید داشت که شماره پلاک منتشرشده در فضای مجازی صحت ندارد و فرایند قانونی رسیدگی به این درگیری در کلانتری ۱۲۷ نارمک به صورت طرح شکایت از سوی خانم جوان آغاز شده است.

ضدانقلاب و رسانه‌های دروغ‌پراکن آنان بیکار ننشته‌اند به خصوص در روزهای منتهی به سالروز فوت مهسا امینی قصد دارند با تهییج افکار عمومی و تشویق برخی افراد، از بهانه‌های کوچک همچون این مورد درگیری، که مسئله‌ای کاملا شخصی بوده، حوادثی بزرگ‌تر ایجاد کنند. این بار هم اما حضور به موقع پلیس پس از ماجرا و انتشار ویدئویی که می‌توانست منجر به بدگمانی و ظن نسبت به آمرین معروف گردد، برنامه‌های رسانه‌ای دشمنان را خنثی کرد.انتهای پیام/

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 − 1 =