پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۵:۱۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

اوحدی وصل عاشقانه جانباز شهید سرتیپ اسداله عمادی را تسلیت گفت

به گزارش فرهنگ سار از ‌«ایثار»،سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر عمادی آورده است: عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافراز و سربلندی است‌ که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند. آنان […]



به گزارش فرهنگ سار از ‌«ایثار»،سعید اوحدی در پیام خود خطاب به خانواده محترم جانباز شهید گرانقدر عمادی آورده است: عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون همت ایثارگران و دلاوری جانبازان سرافراز و سربلندی است‌ که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

آنان که دیروز پیشگامان عرصه نبرد حق علیه باطل بودند و امروز پهلوانان عرصه شکیبایی و اسوه‌های استقامت هستند. جانبازان با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار و فداکاری گشتند و اجر ایمان و مجاهدتشان، روح پر تمنای آنان را به همرزمان شهیدشان واصل می‌کند.

وصل عاشقانه جانباز شهید گرانقدر «امیر سرتیپ اسداله عمادی» فرمانده سابق توپخانه لشکر ۲۱ نیروی زمینی ارتش و دارای مدال فتح خرمشهر که پس از ۴۰ سال مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، تهنیت باد که شایسته و سزاوار این مرتبه والا بود.

آن جانباز والا مقام پس از سال‌ها شکیبایی به خیل یاران شهید خویش پیوست. ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن جانباز شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده + 13 =