جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۱:۵۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

بهره‌برداری آزمایشی از نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار

به گزارش فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، نسخه جدید این پایگاه دارای مشخصات فنی به‌روز و گرافیک جدید است و تلاش شده نمادهای مبتنی بر ایثار و شهادت در آن گنجانده شود.همچنین کیفیت‌بخشی به تصاویر و فیلم‌ها و امکان اطلاع‌رسانی فوری به مخاطبان با بخش‌های ویژه از قابلیت‌های نسخه جدید نرم‌افزار سایت ایثار محسوب می‌شود.برای […]



به گزارش فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی «ایثار»، نسخه جدید این پایگاه دارای مشخصات فنی به‌روز و گرافیک جدید است و تلاش شده نمادهای مبتنی بر ایثار و شهادت در آن گنجانده شود.
همچنین کیفیت‌بخشی به تصاویر و فیلم‌ها و امکان اطلاع‌رسانی فوری به مخاطبان با بخش‌های ویژه از قابلیت‌های نسخه جدید نرم‌افزار سایت ایثار محسوب می‌شود.
برای نخستین بار امکان ایجاد صفحات انگلیسی و عربی در این سایت فراهم شده و این صفحات با استفاده از مطالب ارسالی اداره کل امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌زودی ایجاد خواهد شد.
انطباق کامل با تلفن‌ها و دستگاه‌های همراه و همچنین استفاده از به‌روزترین فناوری‌های طراحی سایت از دیگر ویژگی‌های نسخه جدید سایت ایثار است.
از امکانات مهم موجود در این سایت بخش میز خدمت است که ایثارگران عزیز می‌توانند از طریق آن بخش مهمی از خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود را بدون مراجعه حضوری و در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنند.
 نسخه جدید پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار به نشانی www.issar.ir با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع و تلاش‌ اداره کل آمار و فناوری اطلاعات توسط اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران راه‌اندازی شده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + 8 =