جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۰:۰۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

الگوسازی از سیره زندگی شهدا وظیفه آحاد جامعه است

حجت الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی نیروهای مسلح در اراک افزود: همه باید بدانند شهدا چه کار بزرگی کردند و خانواده گرانقدر آنان نیز باید همواره به مقام و جایگاهی که نصیب آنها شده افتخار کنند، چرا که با تربیت چنین فرزندان شجاع و مومنی توانسته اند، به تکلیف انسانی خود در سربلندی و عزت ملت ایران […]



حجت الاسلام «حمیدرضا قنبری دیناروند» روز چهارشنبه در نشست هماهنگی نیروهای مسلح در اراک افزود: همه باید بدانند شهدا چه کار بزرگی کردند و خانواده گرانقدر آنان نیز باید همواره به مقام و جایگاهی که نصیب آنها شده افتخار کنند، چرا که با تربیت چنین فرزندان شجاع و مومنی توانسته اند، به تکلیف انسانی خود در سربلندی و عزت ملت ایران اسلامی به زیبایی هرچه تمامتر عمل کنند.
 وی بیان کرد: شهدا برای حفاظت از کیان اسلامی با تمام وجود و با عشق به خدا در مقابل بیگانگان ایستادند و امروز وظیفه همه ما این است که با همه وجود برای زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب از خط سرخ شهادت پیروی و همواره در مسیر والای شهیدان حرکت کنیم. 
 نماینده ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: خانواده معظم شهیدان و دیگر ایثارگران، در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و بی تردید خدمت به آنها نیز وظیفه همه آحاد ملت و افتخار تمامی نیروهای مسلح است که خادم خانواده معظم شهداء و ایثارگران باشند.
 رئیس موسسه سردار رشید شهید حسن تهرانی مقدم اضافه کرد: حفاظت از اصل مترقی ولایت فقیه، شعائر دینی، تمامیت ارضی کشور، قانون اساسی و عمل به آن، از اصول بنیادین، انسان ساز و راه گشای وصیت نامه شهیدان در جامعه اسلامی است که باید تمام تلاش خود را برای حراست از این اصول در سطح جامعه به کار گرفته و هرگز آرمان های شهیدان را با انگیزه های مادی ارزیابی نکنیم.
 حجت الاسلام “قنبری دیناروند” افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه و جهان ثمره خون شهیدان و ایثارگری رزمندگان است که با همتی والا و نیتی خالصانه و الهی توانستند از لذت‌های دنیوی گذشته و به درستی در مسیر تقرب الهی گام بردارند.
 وی بیان کرد: خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه کرده و تضمین کننده استقلال ملت و سربلندی اسلام است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند و حفاظت از خون این عزیزان یک تکلیف است.
سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: نیروی انتظامی تا پای جان از هیچ تلاشی در عرضه نظم و امنیت و پاسداری از خون شهدای عزیز دریغ نمی کند و همه توان خود را برای ارتقای امنیت به کار گرفته است.

وی بیان کرد: مهمترین تبلور گرامیداشت یاد و خاطره ایثار شهدا این است که خانواده آنها از عمق جان احساس کنند که همواره یاد عزیزانشان در یاد و قلب همه زنده و جاویدان است و راه و سیره آنان از سوی اجتماع به ویژه کارکنان نیروهای مسلح تداوم دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: شهدا الگوی واقعی استقامت هستند که با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادگی کردند. 
 سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: خانواده های شهداء و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند که با ایستادگی صبر ومقاومت در برابر دشمنان باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

نماینده ایثارگران در ستاد کل نیروهای مسلح به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی از چهار خانواده شهید والامقام در اراک دلجویی کردند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 + ده =