جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۹:۵۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

معاون استانداری بوشهر: دولت راهی برای پایان مشکلات اقتصادی پیدا می کند

به گزارش فرهنگ سار، محمدتقی ایرانی سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه گناوه افزود: با عبور از مشکلات موجود ملت ایران مسیر عزت و افتخاری که به برکت خون شهدا و امام راحل و رهبری دست یافته اند ، را محکم تر دنبال و ارزش‌ها و  اعتقادات دینی مان را در  جهان اسلام نهادینه تر خواهیم کرد. وی یادآورشد:باتوجه […]



به گزارش فرهنگ سار، محمدتقی ایرانی سه شنبه شب در دیدار با امام جمعه گناوه افزود: با عبور از مشکلات موجود ملت ایران مسیر عزت و افتخاری که به برکت خون شهدا و امام راحل و رهبری دست یافته اند ، را محکم تر دنبال و ارزش‌ها و  اعتقادات دینی مان را در  جهان اسلام نهادینه تر خواهیم کرد.

وی یادآورشد:باتوجه به اینکه در برهه کنونی منافع ملی باید برای همگان مهم باشد تحقق این مهم در گرو وحدت، انسجام ، رفاقت و همراهی است که در استان بوشهر و بویژه شهرستان گناوه نمایان  است.

معاون استانداری بوشهر گفت: روحانیون و ائمه جمعه، نگهبانان ارزش‌های دینی ، اعتقادی و اخلاقی در برابر تهاجم فرهنگی و ترفندهای دشمنان هستند.

وی یادآورشد:در برهه کنونی که ارزش‌ها و  باورهای دینی و اعتقادی جامعه مورد هجمه دشمن قرار گرفته ، روحانیون در نوک پیکان تهاجم فرهنگی غرب هستند.

ایرانی  اظهارکرد: احترام به روحانیت اعم از مسئول و طلبه  یک  اعتقاد دینی است و با سختی‌هایی که می کشند باید همه مردم و مسئولان پشت آنان بایستند و همراهی و پیروی کنند تا همگی از آموزه‌های دینی بتوانیم الگوی مناسب ایرانی اسلامی را حفظ و تعمیم دهیم و  دنیا آن را  به عنوان یک الگو بپذیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود:  وجود امام جمعه در گناوه که یاری رسان مسئولان است مایه افتخار و  فرصتی برای مسئولان جهت بهره مندشدن از ظرفیت ایشان در  جهت  خدمت بیشتر به مردم است.

امام جمعه گناوه گفت: در این شهرستان تعامل و هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان در راس آن فرماندار وجود دارد.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: عمده مشکلات مردم این شهرستان  دریا و دریانوردی است زیرا که درآمد ۸۰ درصد آنان از به دریا وابسته است و باید دولت در رفع آن همت و کمک کند.

وی اظهارکرد: دیدگاه منفی به مناطق جنوب کشور وجود دارد و آنان را قاچاقچی می دانند در حالی که چنین دیدی نادرست است  و همه را نباید با یک دیدگاه نگریست.

امام جمعه گناوه گفت: اعتقاد راسخ داریم  قاچاق یک پدیده  زشت و مذموم است و با قاچاقجی باید برخورد شود اما باید دیدگاه متفاوتی  بین مردم نحیب و شریف که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند با قاچاقچی وجود داشته باشد.

معاون سیاسی ، امنیتی استانداری بوشهر پس از دیدار با امام جمعه از مادر شهید علی صیادی از شهدای دوران دفاع مقدس سرکشی کرد.

                                               

                                                      

محمدتقی ایرانی گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای والامقام وظیفه ای بر دوش ما مسئولان است که در  دستور کار سفرهای شهرستانی خود قرار داده ام.

وی افزود: خانواده شهدا هیچ چیزی از نظام نخواسته اند و پدر و مادران شهدا به عنوان یک گنجینه گرانبها و ارزشمند با همه وجود به امام راحل و رهبرمعظم انقلاب عشق می ورزند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: بیشتر خانواده های شهدا ملجا مردم هستند و اعتماد به این عزیزان دارند.

وی خاظرنشان کرد: مراقبت از پدران و مادران شهدا اولویت بنیاد شهید است و جایگاه رفیعی در بین مردم دارند و باید مثل چشم از آنان محافظت و مراقبت کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناوه گفت: شهرستان گناوه در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید والامقام  و ۷۵۰ جانباز با ۷۰ درصد تقدیم میهن و انقلاب کرده است.

محمد قاعدی افزود: تعداد والدین شهدای در قید حیات ۷۲ نفر و همسران شهدا ۶۲ نفر هستند.

وی گفت: با تعامل خوب فرماندار و برنامه ریزی شورای ترویج فرهنگ و ایثار شهرستان، کارهای فرهنگی مختلفی در طول سال از جمله سرکشی از خانواده شهدا اجرا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر پس از دیدار با خانواده شهید صیادی از منزل یک مددجوی بهزیستی دیدن کرد.

محمدتقی ایرانی در جریان مسایل و مشکلات این خانواده قرار گرفت و گفت: مسئولان همراه با خیرین تا حد توان از مددجویان نهادهای حمایتی پشتیبانی می کنند و شما را تنها نخواهند گذاست.

در پایان این دیدار بسته های معیستی توسط رئیس بهزیستی گناوه به خانواده مددجو اهدا شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 9 =