جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۸:۵۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

والدین شهدا گنجینه‌های ارزشمند نظام هستند

به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، عبدالله مرتضوی امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از مادران و پدران شهدا به‌عنوان گنجینه‌های این نظام یاد کرد و گفت: مادران و پدران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را […]



به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، عبدالله مرتضوی امروز (چهارشنبه) در دیدار با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا از مادران و پدران شهدا به‌عنوان گنجینه‌های این نظام یاد کرد و گفت: مادران و پدران شهدا شاهدانی بی‌ادعا هستند که با الهام از مکتب حضرت زهرا (س) با خدا معامله کردند و فرزندانشان را در راه حق و حقیقت راهی جبهه‌های نبرد با کفر کردند، چنین پدران و مادرانی مقام و جایگاهی ارزشمند نزد خدا دارند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بطن جامعه و نیز تبین دستاوردهای دوران دفاع مقدس برای نسل امروز، افزود: شهدا مصداق عینی تربیت رفتار و اخلاق اسلامی هستند و پای صحبت پدران و مادران شهدا که بنشینیم ناگفته‌های بسیار زیادی را در حوزه اخلاق و رفتار شهدا بازگو می‌کنند که اگر آن را تحلیل کنیم به نکات بسیار مهمی در حوزه تربیتی می‌رسیم که نسل امروز باید با این آموزه‌ها آشنا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با تقدیر از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس، تأکید کرد: همه ما مدیون شما خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و امیدوارم در این راه بتوانیم خادمی شایسته برای شما باشیم.

اعزام بیش از ۲ هزار نفر از ایثارگران به اردوی کردان کرج در سال جاری

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران از اعزام بیش از دو هزار نفر از والدین معزز شهدا و ایثارگران به اردوی کردان کرج خبر داد.

سید مستجاد حسینی با اشاره به برگزاری اردوهای کردان کرج گفت: این اردوها با هدف ارتقای سلامت روانی و جسمی و با حضور بیش از ۲ هزار نفر از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در دهکده آرامش کردان و با رعایت تمامی قوانین و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده‌اند.

مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: برگزاری مسابقات عکاسی، فرهنگی علمی، پایش سلامت از جمله برنامه‌های برگزارشده در این اردوها بودند و در پایان نیز هدایایی تقدیم این عزیزان شد.
وی درباره نحوه برگزاری این اردوها توضیح داد: سیاست‌ها، برنامه‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط بنیاد با رویکرد افزایش نشاط برگزار می‌شوند. فعالیت‌های اردویی با مشارکت ایثارگران و واحدهای درون و برون‌سازمانی ارتقاء یافته و امور ورزشی و اردویی با توجه به اولویت‌ها، برگزاری اردو برای تمامی اقشار جامعه ایثارگری را پیگیری می‌کند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 − نه =