جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۲:۲۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

امام جمعه گناوه: راز محبوبیت شهید سلیمانی اخلاص بود

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت اولین سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های بارز و برجسته‌ای بود که موجب دلدادگی مردم به ایشان شد. وی اظهار کرد: حضور جمعیت ۲۵ میلیونی آحاد مردم در آیین تشییع و خاکسپاری ایشان […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز یکشنبه در نشست هماهنگی بزرگداشت اولین سالروز شهادت شهید سلیمانی افزود: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های بارز و برجسته‌ای بود که موجب دلدادگی مردم به ایشان شد.

وی اظهار کرد: حضور جمعیت ۲۵ میلیونی آحاد مردم در آیین تشییع و خاکسپاری ایشان بی‌نظیر بود.

رکنی حسینی افزود: شجاعت و تدبیر از دیگر ویژگی‌های سردار شهید سلیمانی بود که باعث شد تا بی‌باک و بی‌پروا در دفاع از اسلام و انقلاب برابر دشمنان بایستد و در این راه جان خود را نثار کند.

امام جمعه گناوه ادامه داد: خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان از دیگر خصایص این شهید بزرگوار بود و در این مسیر اجازه نداد گروه تروریستی داعش دست پرورده استکبار با جنایت‌های بی‌شماری که مرتکب شد به اهداف شوم خود در منطقه دست یابد.

وی بیان کرد: بمنظور برگزاری باشکوه اولین سالروز شهادت شهید سلیمانی که تقارن با ایام فاطمیه دارد، تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در سطح شهرستان انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان باید دین خود را درقبال رشادت و خدمات وافر شهید والامقام سردار سلیمانی ادا کنند.

دانیال اسفندیاری افزود: شهید سلیمانی با  مجاهدت مضاعف و بی‌شائبه تلاش کرد تا ایران اسلامی سرافزار بماند و در این راه نیز به شهادت رسید.

وی گفت: فرهنگ و اعمال و کردار سردار شهید سلیمانی باید به نسل آینده انتقال داده شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب حضرت امام راحل بود و همواره زندگی خود را وقف دفاع از دین مبین اسلام و انقلاب کرد و در همین راه به فیض شهادت نایل آمد.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: اخلاص، ایمان، کوچک نفسی، فداکاری و شجاع بودن از خصلت‌های بارز سردار شهید سلیمانی بود.

وی اظهارکرد: جهت برگزاری اولین سالروز شهادت سلیمانی می‌طلبد با وحدت و هماهنگی و انسجام بین دستگاهی و مشارکت خوب مردم با محوریت امام جمعه برنامه‌ای باشکوه و مناسب اجرا کنیم.

سردار سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − چهار =