جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۸:۴۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

پدر شهیدان رحیمی کاکلکی در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

به گزارش روز چهارشنبه فرهنگ سار  به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حاج عبدالعلی رحیمی کاکلکی پدر شهیدان والامقام ” علی‌اکبر و غلامرضا رحیمی کاکلکی” در سن ۹۲ سالگی بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.پیکر پاک این پدر فداکار و صبور روز چهارشنبه پس از تشییع در قطعه ایثارگران در جوار […]



به گزارش روز چهارشنبه فرهنگ سار  به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حاج عبدالعلی رحیمی کاکلکی پدر شهیدان والامقام ” علی‌اکبر و غلامرضا رحیمی کاکلکی” در سن ۹۲ سالگی بر اثر کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این پدر فداکار و صبور روز چهارشنبه پس از تشییع در قطعه ایثارگران در جوار گلزار شهدای شهرکرد در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
به گزارش فرهنگ سار، شهید “علی‌اکبر رحیمی کاکلکی ” ۲۰ اردیبهشت ۱۳۳۳ در شهرکرد متولد شد و  ۲۳ مهرماه ۱۳۵۹ به شهادت رسید، پیکر وی در بهشت رضای مشهد به خاک سپرده شد و مزار یادبود او در بهشت دو معصوم زادگاهش قرار دارد.
شهید “غلامرضا رحیمی کاکلکی” در یکم دی‌ماه ۱۳۴۲ در شهرستان شهرکرد متولد شد، مدتی کارمند آموزش و پرورش و روحانی بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در ۳۰ مهر ۱۳۶۲ به شهادت رسید، مزار  این شهید در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − هشت =