جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۸:۲۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

امام جمعه گناوه: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است

به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و پیشکسوتان حماسه های بی بدیل و بی نظیری آفریدند که تا ابد در تاریخ و اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد. وی اظهارداشت: دفاع مقدس […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی دوشنبه شب در آیین تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت در گناوه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و پیشکسوتان حماسه های بی بدیل و بی نظیری آفریدند که تا ابد در تاریخ و اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد.

وی اظهارداشت: دفاع مقدس دارای ابعاد و زوایای مختلفی است و  یک بعد آن معنویت و ایثار بود که ملت توانست با دست خالی و بدون هیچ ترسی در مقابل چهل کشور جهان ایستادگی کند و پوزه آنان را به خاک بمالد.

امام جمعه گناوه افزود:  فرهنگ جبهه یک فرهنگ تاثیرپذیر از نهضت عاشورا است که رزمندگان اسلام توانستند با این فرهنگ مقدس و ناب معادلات دنیا را برهم بریزند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام و ملت تلاش می‌کنند عظمت و بزرگی دفاع مقدس را کم‌رنگ کنند، گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غیور ایران اسلامی حماسه‌ها آفریدند و ممکن است خطای کوچکی هم درجایی رخ داده باشد که درمقابل این همه ایثار و پیروزی و افتخارآفرینی ملت بزرگ ایران صفر است.

رکنی حسینی اظهارکرد: به برکت پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف هر روز دشمن در حال عقب نشینی است و قادر به هیچ اقدامی نیست.

وی گفت: در این برهه و آینده وظیفه داریم در قبال خون شهدا احساس مسئولیت و ادای تکلیف کنیم و راه آنان را که همراه با موفقیت و اقتدار است، ادامه دهیم.

این آیین که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های گناوه دیلم و هیات امنای امامزاده سلیمان بن علی ( ع) برگزارشد، تعدادی از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت تجلیل شدند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر  در دوران دفاع مقدس ۲۳۰ شهید تقدیم میهن و انقلاب کرد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 15 =