جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۷:۵۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

جانبازان۷۰درصد پورعزیزان،اسکندری وعزتی مصلح به همرزمان شهیدشان پیوستند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار، ‌ جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «محمدباقر پورعزیزان» پس از تحمل ۴۰ سال رنج و درد ناشی از جانبازی به شهادت رسید. این جانباز دفاع مقدس دیروز دوشنبه در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.  مراسم تشییع پیکر مطهر این […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار، ‌ جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس «محمدباقر پورعزیزان» پس از تحمل ۴۰ سال رنج و درد ناشی از جانبازی به شهادت رسید.

این جانباز دفاع مقدس دیروز دوشنبه در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.  مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگوار فردا چهارشنبه ۱۷ دی‌ماه برگزار می‌شود.

جانباز ۷۰ درصد «مهدی عزتی مصلح» به یاران شهیدش پیوست

  «مهدی عزتی مصلح» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد همدانی به یاران شهیدش پیوست. پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور رییس بنیاد شهرستان و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده شد.

مهدی عزتی مصلح در سال ۱۳۴۱ در همدان متولد شد، سرباز ارتش جمعی لشکر ۹۲ زرهی اهواز بود که در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در منطقه دارخوین بر اثر اصابت ترکش خمپاره از ناحیه قفسه سینه، شش‌ها و شکم مجروح شد و سرانجام بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی در سحرگاه شنبه ۱۳ دی ماه به یاران شهیدش پیوست. از این شهید بزرگوار سه فرزند به یادگار مانده است.  

جانباز «کاظم اسکندری» به شهدا پیوست

امیر سرتیپ کاظم اسکندری از جانبازان نخاعی ۷۰ درصد، پس از عمری مجاهدت، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.

 جانباز ۷۰ درصد کاظم اسکندری، پس از  ۳۳ سال تحمل رنج ناشی از مجروحیت سرانجام دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.
شهید سرتیپ کاظم اسکندری  در ۱۴ مردادماه سال ۱۳۶۶ به درجه‌ جانبازی رسید. وی درجه‌ سرتیپی افتخاری را از دستان مبارک فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای دریافت کرده بود.
پیکر شهید کاظم اسکندری با حضور همرزمان تشییع و در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده شد.

پدر شهیدان «سلطان‌حسینی» آسمانی شد

پدر شهیدان «محمد و محمدعلی سلطان‌حسینی» از استان سمنان دعوت حضرت حق را لبیک گفت و راهی سفر آخرت شد.

  «حاج محمدابراهیم سلطان‌حسینی» پدر شهیدان والامقام «محمد و محمدعلی سلطان‌حسینی» دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش نائل شد.
پیکر پاک آن زنده یاد در وادی السلام سمنان با رعایت موازین بهداشتی تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 − هشت =