جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۰:۴۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

آثار ایثار وفداکاری پرستاران تا نسل‌های آینده ماندگار است

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، ‌سعید اوحدی روز یکشنبه در مراسم یادبود شهید مدافع سلامت «موسی فتح‌آبادی» و تجلیل از مقام پرستار به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ساسان با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد. […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، ‌سعید اوحدی روز یکشنبه در مراسم یادبود شهید مدافع سلامت «موسی فتح‌آبادی» و تجلیل از مقام پرستار به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ساسان با پرستاران و مدافعان عرصه سلامت این بیمارستان دیدار و از آنها تجلیل کرد.

 وی ضمن تجلیل از پرستاران گفت: خدمت‌رسانی به مردم به ویژه ایثارگران توفیقی است که شامل حال پرستاران و کادر درمان شده است. جایگاه پرستار و کادر درمان پزشکی در مجموعه خلقت بشری و همه جوامع ویژگی‌های متمایزی از سایر خدمت‌ها دارد و همه دنیا احترام ویژه‌ای به حرفه پرستاری دارند.

اوحدی ادامه داد: مخاطب پرستاران بیمارانی هستند که سخت‌ترین شرایط را سپری می‌کنند، نام پرستار آرامشی برای بیماران به همراه دارد که این نشان دهنده ارزش خدمت پرستاران و قداست آن‌ها است.

معاون رییس جمهوری با اشاره به تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان، خاطرنشان کرد: علی‌رغم مشکلات موجود وضعیت بیماری کرونا در ایران از بسیاری از کشورها بهتر و مناسب‌تر است که این شرایط به خاطر تلاش‌ها، از خودگذشتگی و ایثار کادر درمان و پرستاران است. اگر این ایثار و گذشت نبود به یقین با شرایط نامناسبی مواجه بودیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان تصریح کرد: امروز اگر این روز مزین به نام پرستار شده است به خاطر قداست نام حضرت زینب (س) است و امیدوارم این ایثار و گذشت تداوم داشته باشد.

عرصه خدمت به ایثارگران
دکتر علیرضا توکلی، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی ساسان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت در عرصه مقابله با کرونا، گفت: در عرصه خدمت به ایثارگران تیم گسترده‌ای در این بیمارستان شامل پزشکان و پرستاران تلاش می‌کنند که با وجود رعایت پروتکل‌های بهداشتی دکتر فتح‌آبادی از پزشکان این بیمارستان به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

در این مراسم از پرستاران و مدافعان عرصه سلامت «ماریا حسن‌پور»، «مینا گلجا»، «نازی والا»، «محسن یادگاری» «سحر رحمانی»، «فرناز مهدوی»، «احمد بابازاده» و «محمود قنبری» با حضور مهندس سعید اوحدی، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران تجلیل و قدردانی شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده + بیست =