جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۷:۲۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

توهین به پیامبر، حربه‌ دشمن در برابر رشد اسلامخواهی در جهان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد صادق ابطحی روز جمعه در مراسم پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم سیدسجاد حسینی در گلزار شهدای محله “دینان” شهر دُرچه اصفهان با اشاره به توسل دشمن به حربه‌های جنگ اقتصادی و روانی علیه امت اسلامی افزود: امروز شاهد رشد روزافزون اسلامخواهی در جهان هستیم به گونه‌ای که به گواهی آمار، قرآن یکی از پر فروش‌ترین […]



حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد صادق ابطحی روز جمعه در مراسم پنجمین سالگرد شهادت مدافع حرم سیدسجاد حسینی در گلزار شهدای محله “دینان” شهر دُرچه اصفهان با اشاره به توسل دشمن به حربه‌های جنگ اقتصادی و روانی علیه امت اسلامی افزود: امروز شاهد رشد روزافزون اسلامخواهی در جهان هستیم به گونه‌ای که به گواهی آمار، قرآن یکی از پر فروش‌ترین کتاب‌ها در غرب است.
وی به نقش انقلاب اسلامی در هدف قرار دادن ۲ مکتب مادی شرق و غرب و رشد بیداری امت‌ها و اسلامخواهی در جهان اشاره و تصریح کرد: دشمن در برابر جهان اسلام بویژه ملت ایران بعنوان کانون بیداری امت‌ها، توطئه‌های بسیاری اجرا کرده است.
مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه افزود: راه‌اندازی غائله‌های مختلف، تلاش برای تجزیه کشور،‌ ترور شخصیت‌های بزرگ نظام، ترور مردم بی‌گناه، جنگ هشت ساله، بمباران شهرها، تلاش برای اجماع جهانی و منزوی ساختن ملت ایران در عرصه بین‌المللی، فتنه‌های مختلف سیاسی، آشوب و اغتشاش، به راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و حمایت از داعش و تلاش برای کشیدن این شجره ملعونه به مرزهای ایران اسلامی، ترور دانشمندان، به شهادت رساندن فرماندهان ارشد نظامی مثل حاج قاسم سلیمانی از طریق تروریسم بین‌المللی از جمله توطیه‌هایی دشمن در برابر این ملت است.
وی به تمسک دشمن به ۲ حربه جنگ اقتصادی و روانی برای شکستن مقاومت ملت ایران اشاره کرد و افزود: توهین به پیامبر اسلام(ص) از حربه‌هایی است که دشمن در راستای ایجاد جنگ روانی و در برابر رشد گرایش به معنویت و اسلام تدارک دیده است.
حجت‌الاسلام ابطحی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند با فریب برخی از شیوخ خودفروخته منطقه نسبت به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدام و با ترویج توهین به پیامبر اعظم(ص) بعنوان اسوه مکارم اخلاق، میزان پایبندی مسلمانان و ملت‌ها را به ارزش‌های اسلامی را بسنجد.
وی تصریح کرد: البته ملت‌های مسلمان منطقه بیدارند و نمود بصیرت ‌آنها در راهپیمایی‌های مختلف در اقصی نقاط جهان و فوج محکومیت این اقدام شنیع مشهود بود و بطور قطع این اقدامات از سوی امت‌ اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.
 مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: مسیری که شهدای ما با درس گرفتن از عاشورا در پیش گرفتند امروز نیز برای مقابله با دشمن چراغ راه ماست زیرا شهدا الگوی تمام نمایی از انسانیت، ازخودگذشتگی، ایثار ولایتمداری بوده و هستند.
وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم الگوی دین مداری، مقاومت و ایثار هستند، اضافه کرد: این بزرگ مردان با هوشیاری و آگاهی در مسیر دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گام برداشتند و خون پاک خود را فدای اهل بیت کردند(ع) تا دست دشمنان را از حریم اهل بیت کوتاه کنند.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به فشارهای جدید استکبار جهانی به ملت ایران با تمسک به حربه اقتصادی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت تعالیم اسلام، قرآن و تکیه بر خداوند متعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی هیچگاه در بن‌بست قرار نمی‌گیرد و هیچ بن بستی برای آن وجود نخواهد داشت.
وی با بیان‌اینکه قدرت خداوند متعال بود که انقلاب اسلامی را پیروز کرد، گفت: بازخوانی مکتب امام خمینی(ره) یک ضرورت است، ایشان صدق وعده الهی را باور داشتند و می‌دانستند که خداوند بر هر قدرتی قاهر است.
مسوول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه با تاکید بر ویژگی خداباوری و ولایت‌محوری ملت ایران تأکید کرد: ملت ایران به قدرت بظاهر پوشالی استکبار تکیه نخواهد کرد و به نقش تعیین‌کنندگی خود در تمدن اسلامی، آینده جهان و زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) آگاه بوده و هستند.
وی مقاومت را برای تاریخ‌سازی یک ضرورت دانست و گفت: پیروزی در ۲ جنگ اقتصادی و روانی، جز با تبعیت از هدایت‌های فرمانده رهبر معظم انقلاب ممکن نیست.
به گزارش فرهنگ سار، مراسم بزرگداشت شهید سیدسجاد حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.
پس از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابطحی، خادمان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به اجرای برنامه پرداختند.
شهید مدافع حرم سروان پاسدار سیدسجاد حسینی فرمانده گردان دیده‌بانی گروه توپخانه ١۵ خرداد نیروی زمینی سپاه دهم آبان سال٩۴ حین عملیات مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل شد و به جمع همرزمان شهیدش پیوست.
وی سال ۱۳۶۲ در شهر درچه اصفهان به دنیا آمد و پس از پوشیدن لباس مقدس سپاه، به جمع رزمندگان گروه توپخانه ١۵خرداد اصفهان درآمد و با شروع فتنه گروهک تکفیری داعش، به دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه شتافت.

شهر دُرچه در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع ‌است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

8 + نوزده =