جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۴۷:۴۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

حاج غلامعلی مثبت جانباز ۷۰ درصد به کاروان شهدا پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، جانباز ۷۰ درصد سردار «حاج غلامعلی مثبت(شاهجوئی)»، از یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان سمنان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهیدان پیوست. پیکر مطهر این سردار شهید امروز شنبه از معراج الشهدای شهرستان […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، جانباز ۷۰ درصد سردار «حاج غلامعلی مثبت(شاهجوئی)»، از یادگاران دوران دفاع مقدس شهرستان سمنان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جانبازی، دعوت حق را لبیک گفت و به قافله شهیدان پیوست.

پیکر مطهر این سردار شهید امروز شنبه از معراج الشهدای شهرستان سمنان به شکل خودرویی به سمت گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) تشییع و به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود این سردار شهید شامگاه شنبه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد پنج تن آل عبا(ع) شهرک گلستان با رعایت نکات بهداشتی برگزار خواهد شد.

مادر شهیدان «شهبازی» آسمانی شد

حاجیه خانم «حمیده خانم شاه آبادی»، مادر شهیدان والامقام «محمدتقی و علی شهبازی دنوش» پس از تحمل سالها رنج فراق فرزندانش سن ۹۰ سالگی دار فانی را وداع گفت و به شهیدانش پیوست.

پیکر این مادر صبور و فداکار تشییع  و در قطعه ۵۵ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

شهید محمد تقی جونوش نهم آذرماه ۱۳۵۹ در سرپل ذهاب و برادرش علی در ۱۲ تیرماه ۱۳۶۷ در خلیج فارس به درجه رفیع شهادت رسیدند.

مادر شهیدان  «صبوحی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه حاجیه خانم «فاطمه غبیشاوی»  مادر شهیدان «عبدالرحمان و جعفر صبوحی» و جانبازان «سعید و موسی صبوحی» پس از سالها فراق از فرزندان دلیر و افتخارآفرینش به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 شهید «عبدالرحمان صبوحی» سال ۱۳۴۰ در شهرستان بندر ماهشهر چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ در لبنان به شهادت رسید.
شهید «جعفر صبوحی» سال ۱۳۴۷ در شهرستان اهواز چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر شهید شد.

پدر شهیدان «حاجی‌میری» به فرزندان شهیدش پیوست

«سیدحبیب‌الله حاجی‌میری» پدر شهیدان «سیدمصطفی و سیدمحسن حاجی‌میری» از استان قزوین دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.   

پیکر پاک پدر گرانقدر شهیدان حاجی‌میری،  از امامزاده حسین(ع) واقع در جوار گلزار مطهر شهدای شهر قزوین تشییع و در مزار والدین شاهد به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «سیدمصطفی حاجی‌میری» سال  ۱۳۴۵ در شهر قزوین به دنیا آمد و سال ۱۳۶۲ در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش شهید شد.

شهید سید محسن حاجی‌میری»  سال ۱۳۴۰ در شهر قزوین به دنیا آمد و سال ۱۳۶۰ در شوش بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − 14 =