جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۰:۱۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

دو جانباز ۷۰ درصد به شهدا پیوستند

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، اسطوره صبر و مقاومت و الگوی ایثار و مردانگی یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز ۷۰ درصد روشندل سیدجمال هاشمی از شهرستان ساری به خیل شهدا پیوست. این جانباز شهید سحرگاه جمعه سوم بهمن ماه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی در یکی از بیمارستان‌های ساری به […]



به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، اسطوره صبر و مقاومت و الگوی ایثار و مردانگی یادگار عرصه هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز ۷۰ درصد روشندل سیدجمال هاشمی از شهرستان ساری به خیل شهدا پیوست.

این جانباز شهید سحرگاه جمعه سوم بهمن ماه بر اثر جراحات ناشی از جانبازی در یکی از بیمارستان‌های ساری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

جانباز شهید هاشمی یکی از بزرگ مردان الهی بود که با تقدیم جان عزیز و سرمایه معنوی خویش، در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس و تحمل سال ها درد و رنج ناشی از مجروحیت سرانجام به فیض عظیم شهادت نائل آمد.   

 رشادت و دلاورمردی این شهید والامقام در عرصه جهاد و ایثار و سپس تحمل سختی های دوران جانبازی از او نامی نیک به یادگار گذاشت و عزت و افتخار را برای خود و ایران اسلامی به ارمغان آورد.   

علی فرزین از جانبازان ۷۰ درصد استان زنجان نیز پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جراحات جنگی به جمع همرزمان شهید خود پیوست.

پیکر این شهید والامقام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا(س) زنجان به خاک سپرده شد.

 شهید علی فرزین در نهم بهمن ماه سال ۱۳۴۴ در ماهنشان یکی از شهرستان‌های زنجان به دنیا آمد، با شروع جنگ در سن ۱۸ سالگی برای خدمت مقدس سربازی به منطقه کردستان عازم و در راه دفاع از کشور در حملات رژیم بعثی از ناحیه چشم، دست و پا مجروح شد و صبح امروز چشم از جهان فرو بست.

پدر شهیدان «نجمی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم «عوض نجمی قره قشلاق» پدر شهیدان «عباس و مهدی نجمی قره قشلاق» از شهرستان سلماس استان آذربایجان غربی پس از سال‌ها درد فراق فرزندانش،‌ دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر پاک این پدر شهید صبح امروز(شنبه) در گلزار شهدای شهرستان سلماس به خاک سپرده شد.

 شهید «عباس نجمی قره قشلاق» بیستم آذر ۱۳۳۹ در شهرستان سلماس به دنیا آمد. به عنوان استوار دوم ارتش در جبهه حضور داشت و سی‌ام تیر ۱۳۶۰ در بیاره عراق به شهادت رسید.

شهید «مهدی نجمی قره قشلاق» یکم مهر ۱۳۴۳ در شهرستان سلماس به دنیا آمد، به‌عنوان بسیجی در جبهه‌ها حضور یافت و نوزدهم اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

پدر شهیدان «سبزی» به فرزندان شهیدش پیوست

«حاج محمدحسین سبزی» پدر شهیدان «احمد و محمود سبزی» در سن ۹۹ سالگی به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت و آسمانی شد. پیکر پدر شهیدان سبزی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تشییع و در امامزاده علی اکبر(ع) به خاک سپرده شد.

شهیدان «احمد سبزی» سال ۱۳۶۲ و «محمود سبزی» سال ۱۳۶۵ به درجه رفیع شهادت رسیدند.
 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 − سیزده =