جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۷:۵۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

جواد طحانی جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، «جواد طحانی» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی روز گذشته (جمعه) پس از تحمل سال‌ها دوری و فراق از هم‌رزمان شهید خود، سرانجام جام شهادت را سر کشید و به خیل شهدا پیوست. جانباز شهید طحانی چهارم شهریور ماه سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و پس از تحصیلات […]

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، «جواد طحانی» جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی روز گذشته (جمعه) پس از تحمل سال‌ها دوری و فراق از هم‌رزمان شهید خود، سرانجام جام شهادت را سر کشید و به خیل شهدا پیوست.

جانباز شهید طحانی چهارم شهریور ماه سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود و پس از تحصیلات مقدماتی به ارتش پیوست و به‌عنوان سرباز نیروی زمینی ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.

در ۲۵ تیر سال ۶۷ در منطقهٔ حاج عمران براثر اصابت ترکش یک دست خود را کامل از دست داد و دچار جراحات شدید شد و به خیل جانبازان سرافراز پیوست.

پدر شهیدان «علیزاده» به فرزندان شهیدش پیوست 

 پدر شهیدان «احمد و عبداله علیزاده» از شهدای شهرستان نی‌ریز استان فارس در سن ۷۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت. پیکر آن مرحوم در زادگاه خود در شهر مشکان از توابع شهرستان نی‌ریز تشییع و به خاک سپرده شد.

شهیدان «عبداله و احمد علیزاده» به ترتیب ۱۹ و ۲۰ دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند.
 

پدر شهیدان «بدیهیان» دعوت حق را لبیک گفت

مشهدی «عباسعلی بدیهیان» پدر شهیدان «اکبر و محسن بدیهیان» پس از تحمل سال‌ها دوری از فرزندان شهیدش بر اثر کهولت سن به ملکوت اعلی پیوست.

شهید «اکبر بدیهیان» سال ۱۳۴۵ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در جزایر مجنون، عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید «محسن بدیهیان» سال ۱۳۴۰ متولد شد و سال ۱۳۶۲ در سومار و در عملیات خط پدافندی به شهادت رسید.

 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × 5 =