جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۲:۱۹
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۴

حماسه‌های شهدا بقای نظام اسلامی را تضمین کرد

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی یکشنبه شب در یادواره سردار شهید محمد رفیعیان بهابادی از فرماندهان لجستیک تیپ ۱۸ الغدیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهید رفیعیان، فردی سختکوش بود که به انجام وظیفه خود اهتمام تمام داشت و با روحی بزرگ و چهره‌ای گشاده به رفع نیازهای رزمندگان می پرداخت. وی با بیان اینکه […]



حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی یکشنبه شب در یادواره سردار شهید محمد رفیعیان بهابادی از فرماندهان لجستیک تیپ ۱۸ الغدیر با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شهید رفیعیان، فردی سختکوش بود که به انجام وظیفه خود اهتمام تمام داشت و با روحی بزرگ و چهره‌ای گشاده به رفع نیازهای رزمندگان می پرداخت.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت فرهنگ اخلاق، ایثار، شجاعت، از دشمن نهراسیدن و پیروی از خط ولایت فقیه است، افزود: درصورتی که فرهنگ و پیام شهدا به ‌خوبی به نسل جوان منتقل شود جامعه از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و تهدیدهای دشمنان مصون خواهد ماند.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهاباد اضافه کرد: پیام شهدا به ما این است که باید در راه دفاع از ارزشها و ولایت فقیه سر از پای نشناخت، آنها راه سعادت و جاودانه شدن را به همگان نشان دادند تا در این مسیر حرکت کنند.

یادواره سردارشهید محمد رفیعیان با حضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بهاباد و پدر شهید رفیعیان در دبیرستان شهید رفیعیان بهاباد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و همزمان به صورت مجازی برای مخاطبان نیز پخش شد .

مداحی توسط مداح اهل بیت کربلائی مهدی منصوری نژاد و اجرای دکلمه توسط یکی ازدانش آموزان از دیگربرنامه های این مراسم بود .

شهید رفیعیان اول بهمن ۱۳۶۵ همراه چند از فرماندهان تیپ الغدیر، در شلمچه به شهادت رسید و پیکرش در گلزار شهدای بهاباد به خاک سپرده شد.

شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 − 9 =