جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۶:۵۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴

ایثارگران با اولویت در حوزه اشتغال و مسکن حمایت می‌شوند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از ایثار تهران، عبدالله مرتضوی روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد. وی در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد اظهار داشت: امروز جامعه […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از ایثار تهران، عبدالله مرتضوی روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد اظهار داشت: امروز جامعه اسلامی و همه‌کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می‌کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی هستند که در دفاع از ارزش‌های اسلامی که از اهل‌بیت عصمت و طهارت (س) به ما ارث رسیده، جان‌فشانی کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  شهرستان‌های تهران با اشاره به عمده مشکلات ایثارگران در حوزه اشتغال و مسکن گفت: با تعامل خوبی که با چند بانک عامل در کل استان و نیز ادارات کل فنی و حرفه‌ای و نیز کار تعاون و رفاه اجتماعی برقرار کرده‌ایم، ایثارگران با اولویت در این دو حوزه هدایت می‌شوند.
وی با اشاره به موج سوم کرونا و خطراتی که جانبازان و والدین شهدا را تهدید می‌کند، افزود: برای اینکه بتوانیم به ایثارگران عزیز و والدین معظم شهدا خدمت‌رسانی کنیم، فرایند ارتباطی از طریق روش‌های مجازی اطلاع‌رسانی شده و به روسای شهرستان‌ها تأکید کردیم که اولویت حفظ سلامت جامعه هدف است، از این رو حتماً راه‌های ارتباط غیرحضوری و پیگیری امور مربوط به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به‌صورت غیرحضوری انجام دهند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده + بیست =