جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۶:۳۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

دولت بدنبال کسب درآمد با اعمال جریمه‌های کرونایی نیست

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سردار سیدکمال هادیانفر روز سه شنبه در نشست خبری افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد برای کاهش زنجیره انتقال کرونا تا کنون یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۶۸۴ نفر از رانندگان و برای ۹۰۰ هزار خودرو اعمال قانون شدند. این اعمال قانون برای ترددهای بین شهری، درون شهری و […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، سردار سیدکمال هادیانفر روز سه شنبه در نشست خبری افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت تردد برای کاهش زنجیره انتقال کرونا تا کنون یک میلیون و ۳۰۵ هزار و ۶۸۴ نفر از رانندگان و برای ۹۰۰ هزار خودرو اعمال قانون شدند. این اعمال قانون برای ترددهای بین شهری، درون شهری و ترددهای شبانه بوده که ۶۰ درصد این جریمه ها با توجه به شرایط کرونایی و در راستای اجرای محدودیت های تردد بوده و ۴۰ درصد از آن توسط دوربین ها ثبت شده است.

وی ادامه داد: تا زمانی که شهر قرمز داشته باشیم جریمه و اعمال قانون یک میلیون تومان است اما وقتی شهرهای قرمز حذف شد، این جریمه نیز منتفی شد. در شهرهای نارنجی خاطیان محدودیت های ترافیکی ۵۰۰ هزار تومان و در تردد شبانه ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شوند.

رئیس پلیس راهور ناجا در مورد ارسال پیامک هایی برای شهروندان و شکایت از این که در جاده ای ترددی نداشته اند اما برای آنها پیامک آمده، گفت: تردد همه خودروها در هر نقطه و ساعتی از شبانه روز در چک اپراتورهای قابل رویت است اما بعضا برخی ترددها در شب انجام شده و دوربین در ثبت شماره پیامک شاید دچار خطا می شود.

سردار هادیانفر گفت: البته پلاک های تکراری نداریم و ۱۰ هزار و ۸۹۴ نفر از همکاران ما در یک هزار و ۹۴۸ نقطه در حوزه کرونا و با دو هزار و ۶۴  واحد گشت مستقر هستند.

وی گفت: از سوی دیگر ممکن است شماره همراه صاحبان خودروها، شماره دیگری باشد که باید افراد با تغییر مکان و شماره همراه در اسرع وقت موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند تا دچار مشکل نشوند.

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: بالاترین تردد ها در طرح کرونا ساعت ۲۱ است و به وزارت کشور پیشنهاد داده ایم تا این ساعت به ۲۲ افزایش یابد.

ادامه دارد…

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 5 =