جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۸:۳۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴

روحانی بخش پوست بیمارستان‌ رازی و مجتمع پیوند حضرت مهدی (عج) را افتتاح کرد

بیمارستان پوست رازی تهران نیز با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۷۶ تخت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۵۰ نفر ساخته شده است. این دو پروژه توسط دکتر حسن روحانی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد. عملیات اجرایی این پروژه در ۸ طبقه از […]



بیمارستان پوست رازی تهران نیز با زیربنای ۲۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و ظرفیت ۱۷۶ تخت با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۵۵۰ نفر ساخته شده است. این دو پروژه توسط دکتر حسن روحانی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

عملیات اجرایی این پروژه در ۸ طبقه از سال ۱۳۸۸ اغاز شد که دارای ۸ اتاق عمل سرپایی و ۴ اتاق عمل جراحی، بخش اورژانس با ۱۸ تخت، بخش بستری با ۱۴۱ تخت، بخش‌های ویژه با ظرفیت ۱۳ تخت و بخش شیمی درمانی با ظرفیت ۴ تخت است. همچنین در این بیمارستان علاوه بر بخش‌های جراحی و درمانی ذکر شده می‌توان به بخش های تشخیصی از جمله رادیولوژی، فوتوتراپی، آزمایشگاه و بخش‌های شیمی درمانی اشاره کرد.

مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری

ششمین پروژه آماده افتتاح در روز پنجشنبه با حضور رییس جمهوری، مجتمع جامع پیوند حضرت مهدی (عج) بیمارستان مسیح دانشوری با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و تعداد ۱۰۰ تخت با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی ۴۰۰ نفر است. عملیات اجرایی پروژه مرکز پیوند مسیح دانشوری از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. این مجتمع دارای ۶ تخت جراحی، بخش بستری با ۴۱ تخت و بخش های ویژه با ظرفیت ۵۳ تخت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − 10 =