جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۱:۱۳
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴

نماینده بروجن: شهدای مدافع سلامت مجاهدانه در میدان حاضر شدند

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری شنبه شب در دیدار با خانواده ۲ شهید مدافع سلامت شهرستان بروجن افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگلان با تمام وجود برای دفاع از کشور حاضر شدند و در زمان حاضر نیز کادر درمان صادقانه مانند رزمندگان در حال خدمت‌رسانی هستند. وی اظهار داشت:خدمت به خلق یکی از مهمترین و […]



حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری شنبه شب در دیدار با خانواده ۲ شهید مدافع سلامت شهرستان بروجن افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس رزمندگلان با تمام وجود برای دفاع از کشور حاضر شدند و در زمان حاضر نیز کادر درمان صادقانه مانند رزمندگان در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی اظهار داشت:خدمت به خلق یکی از مهمترین و با فضیلت‌ترین کارهاست و کسانی که در راه خدمت حاضرند جان خود را به خاطر مردم به خطر بیاندازند تا جامعه ایمن بماند بزرگترین  ایثار را از خود دارند.

به گفته وی، این شهدا در روزهای زندگی خود برگ زرینی را به یادگار گذاشتند تا سلامت و امنیت روحی، روانی مردم را در این شرایط شیوع ویروس کرونا تامین کنند.

جعفری با تاکید بر اینکه در این روزها، جامعه پزشکی هزینه  سنگینی را برای مقابله با بیماری کووید ۱۹داده است و تعداد از کادر درمان دراین بیماری به شهادت رسیده است، گفت: این شهدا و همچنین کادر درمان با علم به اینکه احتمال درگیر شدن با این ویروس برای آنها وجود دارد، با تمام توان و تا پای جان ر میدان خدمت حاضر و مقاوم ایستادند.

وی ضمن خسته نباشید به کادردرمان افزود: این ویروس یک بلا است که کل جهان درگیر آن شده است و نخستین شهید مدافع سلامت استان نیز از شهرستان بروجن بود.

به گفته وی،همه ما وظیفه داریم درست عمل کنیم تا شرمنده روح شهدا نباشیم.

به گزارش فرهنگ سار، شهیده پریسا رفیعی از پرسنل خدوم شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن، ذبیح‌الله کاویانی از پرسنل بهداشت و درمان شهرستان بروجن، علیرضا صانعی از پرسنل تاسیسات بیمارستان هاجر شهرکرد و  شهیده دکتر رضوان نورمند چالشتری جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست دادند و به شهدای مدافع سلامت کشور پیوستند.

ویروس کرونا که منجر به بیماری نوپدید کووید ۱۹ شده است، بسیاری از کشورهای جهان درگیر کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
استفاده همگانی از ماسک، رعایت فاصله ۲ متری از یکدیگر، شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و حضور در اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار × 3 =