جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۴:۵۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

فرمانده سپاه قدس گیلان: سرافرازیمان را در دنیا مدیون شهدا هستیم

سردار محمد عبدالله پور روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا در صومعه سرا اظهار داشت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نسل جوان  را با شخصیت‌های دوران دفاع مقدس و به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم.وی با تاکید براینکه باید از  زندگی نامه وخاطرات شهدا در آثار چاپ شود افزود:  […]



سردار محمد عبدالله پور روز پنجشنبه در دیدار با خانواده شهدا در صومعه سرا اظهار داشت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نسل جوان  را با شخصیت‌های دوران دفاع مقدس و به خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی آشنا کنیم.
وی با تاکید براینکه باید از  زندگی نامه وخاطرات شهدا در آثار چاپ شود افزود:  شهدا زنده اند و تکریم از خانواده های شهدا وظیفه ای برای همگان است زیرا آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.
امام جمعه شهرستان صومعه سرا نیز در این مراسم اظهار داشت:رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا باید در راس امور قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی راشد نوری تصریح کرد: در راستای پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه این عزیزان نباید لحظه ای کوتاهی کنیم.
وی افزود:  شهدا، تربیت یافتگان مکتب سرخ حسینی و رهپویان مسیر ولایت و امامت  در نزد پروردگار خود  جاودانه خواهند بود.
به گزارش فرهنگ سار، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز با مادر دو شهید محمد و حسین صبوری و خانواده شهید رضا عربانی مستقیم  دیدار کرد  . شهید محمد صبوری در سال ۴۲ به دنیا آمد و در سال  ۶۴ در منطقه مهران به فیض شهادت رسید.
شهید حسین صبوری برادر کوچکتر  محمد  در سال ۴۳ بدنیا آمد و در سال ۶۵ در شلمچه به شهادت رسید.
شهید رضا عربانی مستقیم در سال ۱۳۴۰ بدنیا آمد در سال ۶۷ در ماووت عراق به شهادت رسید.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و ۵۵۰ شهید،  ۱۲۰۰ جانباز و ۱۵۰ آزاده و سه شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب نموده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت − 3 =