جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹:۴۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

نام امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب در تاریخ کشور زنده است

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، ‌ عبدالله مرتضوی، امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران استوار و مقتدر ایستاده است. مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به سیر حوادث رخ‌داده در کشور از سال ۱۳۴۲ تا انقلاب ۵۷ افزود: دوران […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، ‌ عبدالله مرتضوی، امروز پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران استوار و مقتدر ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران با اشاره به سیر حوادث رخ‌داده در کشور از سال ۱۳۴۲ تا انقلاب ۵۷ افزود: دوران مبارزه با رژیم پهلوی اگرچه با دشواری و رنج ملت ایران همراه بود، اما درنهایت خون شهدا و مبارزات ملت به ثمر نشست و با ورود امام خمینی (ره) به کشور، فصل جدیدی از استقلال و آزادی کشور آغاز شد.

مرتضوی با اشاره به دستاوردهای مختلف علمی و فرهنگی و نیز سایر حوزه‌ها در طول چهل‌ودو سال گذشته، اذعان کرد: در تمام این سال‌ها  باوجود محدودیت‌هایی چون جنگ، تحریم‌های ظالمانه و سایر حوادث، این جوانان پاک و راست‌قامت  کشور بودند که در جبهه‌های مقاومت و دفاع از کشور و یا در جبهه‌های علمی ایستادند و امروز شاهد درخشش کشورمان در تمام زمینه هاهستیم.

مرتضوی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز زنده نگه‌داشتن حوادث مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز وظیفه‌داریم تا با پاسداشت ارزش‌های انقلاب و دوران دفاع مقدس که محصول خون هزاران شهید و ایثارگر است، کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه هدایت کنیم.

مراسم عطر افشانی و میهمانی لاله ها

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران خاطر نشان کرد مراسم عطر افشانی و میهمانی لاله ها به طور همزمان در گلزار مطهر شهدای سراسر کشور روز پنجشنبه ۱۶ بهمن راس ساعت ۱۴ برگزار می شود.

وی افزود: آیین عطر افشانی و گلباران مزار شهدای ادیان توحیدی با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران مقامات لشکری و کشوری در گلزار شهدای کلیمیان تهران با سخنرانی حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد. این مراسم ضمن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیانگر تکریم اقلیت های دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به شرایط کنونی منطقه حائز اهمیت است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 + دو =