جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۷:۰۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰

رزمایش کمک مومنانه گروه توپخانه ١۵خرداد نیروی زمینی سپاه برگزار شد

به گزارش فرهنگ سار، در این رزمایش  ١١٠بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲میلیون ۸۰۰ هزار ریال با همکاری هیات حضرت قائم (عج) مسجد قائم شهر بهارستان تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد.همچنین در مراسم بزرگداشتی که روز جمعه با حضور خانواده معزز شهدا، فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم […]



به گزارش فرهنگ سار، در این رزمایش  ١١٠بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۲میلیون ۸۰۰ هزار ریال با همکاری هیات حضرت قائم (عج) مسجد قائم شهر بهارستان تهیه و بین نیازمندان این شهر توزیع شد.
همچنین در مراسم بزرگداشتی که روز جمعه با حضور خانواده معزز شهدا، فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در محل گروه توپخانه ۱۵ خرداد برگزار شد، از سردیس سردار شهید جان نثاری رونمایی و از خانواده آن شهید تجلیل شد.
فرمانده گروه توپخانه ۱۵ خرداد در این مراسم گفت: اگر امروز گروه توپخانه سپاه نقش بی‌بدیلی در پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت دارد و پیش از آن نیز در دفاع مقدس توانست نقش تاثیر گذاری ایفا کرد، به‌مدد تلاش شبانه‌روزی و مجاهدت امثال شهید جان‌نثاری است.
 سرهنگ پاسدار جلال احمدی در یادواره شهید عباسعلی جان‌نثاری بیان کرد: شهید جان‌نثاری حق بزرگی هم برگردن توپخانه سپاه و به ویژه گروه ۱۵ خرداد دارد که از ابتدای نوجوانی و ورود خود به توپخانه تا میانسالی و موعد شهادت هر روز سبب رشد درخت توپخانه و موشکی سپاه شد.
وی خاطرنشان کرد: ما همواره باید یاد این شهدا را در جان خودمان زنده نگه داریم و امیدواریم که همواره شاهد پیروزی اسلام در مقابل همه دشمنان و استکبار باشیم.
همچنین مسوول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: شهید جان‌نثاری عبادات بی‌ریا و خالصانه داشت و از کودکی در محافل علوی و حسینی و فاطمی رشد کرده بود و همواره برای اقامه نماز اول وقت و جماعت اهمیت بسیار قائل بود.
حجت الاسلام رحمت الله صادقی افزود: انس با قرآن، روضه اهل‌بیت و نماز، ولایت‌مداری و مراقبت، حفظ عفت و حجاب برای بانوان از مهمترین وصایای این شهید بزرگوار  بود.

 سردار شهید عباسعلی جان نثاری فرمانده گروه توپخانه ١۵خرداد در شانزده سالگی به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت و در لشکر نجف اشرف به عنوان نیروی پیاده، مشغول به جهاد شد.
وی به عنوان جانشین اطلاعات و عملیات گروه توپخانه ۱۵ خرداد تا پایان دفاع مقدس حضور داشت.
شهید جان نثاری پس ازجنگ تحمیلی با سمت‌هایی از قبیل مسوول عملیات توپخانه نیروی زمینی سپاه، جانشین گروه توپخانه ۱۵ خرداد و در سال ۱۳۸۵ به عنوان فرمانده گروه توپخانه ۱۵ خرداد انجام وظیفه کرد و به اعطای درجه سرتیپ دومی از طرف فرمانده معظم کل قوا در سال ۱۳۸۸ مفتخر شد.

سردار شهید عباسعلی جان نثاری شهریور سال ۹۰ در حالیکه به مقابله با نیروهای متجاوز پژاک که از خاک ترکیه و عراق وارد مرزهای ایران شده بودند، برخاسته بود، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 2 =