جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴:۲۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

فرمانده سپاه دیواندره:شهدا اثرگذاری‌های زیادی در ایام انقلاب داشتند

به گزارش فرهنگ سار ، سرهنگ صمدیار محمد علیزاده روز چهارشنبه در یادواره شهدای دانش آموزی  که به مناسبت دهه فجر برگزار شد ، اظهار داشت: وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، دین خود به شهدا را ادا کنیم. وی با اشاره به اینکه دفاع از وطن و […]



به گزارش فرهنگ سار ، سرهنگ صمدیار محمد علیزاده روز چهارشنبه در یادواره شهدای دانش آموزی  که به مناسبت دهه فجر برگزار شد ، اظهار داشت: وظیفه داریم با حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، دین خود به شهدا را ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دفاع از وطن و لبیک به رهبری در تمام وصیت نامههای شهدا درج شده است، گفت: امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه دیواندره، نقش رسانه‌های جمعی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ارزشمند و خطیر ارزیابی کرد و یادآور شد: رسانه‌های جمعی باید جایگاه کردستان و شهدای مظلوم این دیار در دوران دفاع مقدس را بیشتر به نسل جوان معرفی کنند.

سرهنگ علیزاده افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن می‌شود و برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.

وی گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، کردستان سرزمین مقدس و مجاهدت‌های خاموش است و به همین علت برخی شهدا در خاطراتشان آورده‌اند نباید بی وضو در این سرزمین قدم گذاشت و راه رفت.

در حاشیه این مراسم ۲ قهرمان ورزشی شهرستان دیواندره ، شنیا مرادیان دارنده طلای بین المللی رشته تکواندو و آرمین فلاحی دارنده طلای کشوری رشته وشو جوایز خود را به شهدای دانش آموز شهرستان تقدیم کردند. 
شهرستان دیواندره با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۸۵ کیلومتری  شهر سنندج قرار دارد، این شهرستان ۲۶۹ شهید ۲۴۰ جانباز و ۴۳ آزاده تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 5 =