جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۲:۰۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: یاد شهید تازه تفحص شده در دل‌ها ماندگار است

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان محلی در دیدار با والدین شهید پوریعقوب در روستای شیخ محله بخش اسالم تالش اظهار کرد: این شهید برای همه ایرانی ها مایه افتخار است و تشییع شکوهمند پیکر مطهر او، نشانگر عزت و عظمت نام و یاد اوست. وی ادامه […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار آیت الله رسول فلاحتی روز پنجشنبه به همراه جمعی از مسئولان محلی در دیدار با والدین شهید پوریعقوب در روستای شیخ محله بخش اسالم تالش اظهار کرد: این شهید برای همه ایرانی ها مایه افتخار است و تشییع شکوهمند پیکر مطهر او، نشانگر عزت و عظمت نام و یاد اوست.

وی ادامه داد: پیکر پاک شهید پوریعقوب بعد از ۳۵ سال فراق و دوری از خانواده، به آغوش شهر و دیار خود برگشت و ایثار و رشادت شهدا و ایثارگران هرگز از یاد و خاطره مردم و مسئولان زدوده نخواهد شد.

وی افزود: امنیت، آرامش و اقتدار کشور مرهون خون ارزشمند شهداست و ما مسئولان وظیفه داریم در کنار شما خانواده های شاهد و ایثارگر باشیم و در مسیر خدمت به ملت از شهدا الگو بگیریم.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خانواده های شهدا ذخایر انقلاب و مایه اتکاء مسئولان و مدیران هستند و امیدواریم دعای خیر این خانواده های عزیز، در حق خدمتگزاران صادق نظام مستجاب شود.

طبق اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران تالش؛ شهید “فرمان پوریعقوب” متولد هفتم خرداد ۱۳۴۴ از شهرستان تالش استان گیلان و از سربازان لشکر ۲۱ حمزه نیروی زمینی ارتش بوده و در تاریخ ۲۳ بهمن ۶۴ به فیض عظیم رفیع شهادت نائل آمده و پیکر مطهر وی پس از ۳۵ سال از شهادت در منطقه عملیاتی شلمچه شناسایی شده بود و هفته گذشته در زادگاهش تشییع و خاکسپاری شد.

شهرستان تالش ۲۸۵ شهید والامقام را به نظام اسلامی تقدیم کرده و پیکر مطهر ۱۲ شهید گمنام در این دیار به خاک سپرده شده است.

تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و با بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و حدود ۴۰ درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

16 − 10 =