جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱:۱۰
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

تقویت تشکل‌های ایثارگری منجر به تقویت بنیاد شهید می‌شود

به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی روز پنجشنبه در نشست‌هایی جداگانه با اعضای هیئت مدیره انجمن فرهنگی ورزشی مجروحین جنگی و مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد. وی در این دیدارها ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی، گفت: تشکل‌ها نقطه […]



به گزارش فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی روز پنجشنبه در نشست‌هایی جداگانه با اعضای هیئت مدیره انجمن فرهنگی ورزشی مجروحین جنگی و مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدارها ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامی‌داشت یاد شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی، گفت: تشکل‌ها نقطه قوت مهمی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و باید فصل مشترکی بین بنیاد و این تشکل‌ها وجود داشته باشد تا هم بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت‌های تشکل‌ها استفاده کند و هم تشکل‌ها به اهداف خود برسند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: تشکل‌ها چکیده نظرات و عقاید افراد گوناگون جامعه معزز ایثارگری هستند و بنیاد شهید و امور ایثارگران قطعا از وجود چنین زمینه‌های همکاری استقبال می‌کند و بهره‌مندی از این ظرفیت جزو سیاست‌های بنیاد است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت ثبت انجمن‌های ایثارگری در وزارت کشور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران از هیچ کمکی به منظور تسهیل کار ثبت رسمی تشکل‌های ایثارگری دریغ نخواهد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص فعالیت‌های ورزشی ایثارگران به ویژه جانبازان گفت: در این زمینه نیز باید تعامل و همکاری‌های لازم با وزارت ورزش و جوانان انجام شود. هزینه کردن در حوزه ورزش در واقع سرمایه‌گذاری است زیرا سلامتی و شادابی ایثارگران گرامی را به دنبال دارد و از بسیاری از مسائل و مشکلات درمانی پیشگیری می‌کند.

اوحدی افزود: امیدواریم با توجه به نگاه خوب و همدلانه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در زمینه بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای سال ۱۴۰۰ حوزه‌های فرهنگی و ورزشی جامعه معزز ایثارگری بیش از پیش تقویت شود.

وی تاکید کرد: همانطور که همواره گفته‌ایم تشکل‌های شاهد و ایثارگر پل ارتباطی بین جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین جامعه کل هستند و ارتباط دوسویه بین بنیاد و تشکل‌ها قطعا اثرات بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

عادل مهری مدیرکل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این جلسات به ارائه گزارشی از حوزه‌های فعالیت تشکل‌های حاضر پرداخت.

اعضای تشکل‌های حاضر در این دو دیدار نیز به تشریح فعالیت‌ها، اهداف و دغدغه‌های خود پرداختند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 5 =