پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۴:۰۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

فرمانده سپاه ایرانشهر:امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدا هستیم

به گزارش فرهنگ سار سرهنگ محمد هراتی روز یکشنبه در دیدار مسوولان ادارات ایرانشهر با خانواده شهید ولی فتح مرادی از شهدای وحدت و امنیت اظهارداشت:  ما هرچه داریم از برکت خون شهداست پس باید قدر شناس آنان باشیم.  وی بیان کرد: شهدا به عهد الهی وفا کردند و کسانی که ماندند باید راه آنان […]



به گزارش فرهنگ سار سرهنگ محمد هراتی روز یکشنبه در دیدار مسوولان ادارات ایرانشهر با خانواده شهید ولی فتح مرادی از شهدای وحدت و امنیت اظهارداشت:  ما هرچه داریم از برکت خون شهداست پس باید قدر شناس آنان باشیم. 

وی بیان کرد: شهدا به عهد الهی وفا کردند و کسانی که ماندند باید راه آنان را ادامه دهند و در راه شهداء و ولایت ثابت قدم باشند.

فرمانده سپاه ایرانشهر گفت: تفرقه عامل بیرونی دارد و برای اسلام و مسلمانان مضر و خطرناک است و باید با اتحاد و همدلی توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا شاهد عزت و اقتدار روزافزون ایران هستیم و همه وظیفه داریم برای انسان‌هایی که درس آزادی و آزادگی به ما داده و زندگی سعادتمند را برای ما رقم زده‌اند ادای احترام کنیم.

به گزارش فرهنگ سار شهید ولی فتح مرادی فرمانده سابق سپاه ایرانشهر در مهر سال ١٣٨٨ در حادثه تروریستی پیشین به همراه شهیدان شوشتری و محمدزاده و شماری از مردم شیعه و سنی توسط مزدوران استکبار به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × پنج =