جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۵۳:۲۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

درخواست های ایثارگران و خانواده شهدا برای رسیدن به نتیجه پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار ،‌ حمیدعلی صمیمی روز یکشنبه در راستای تکریم و پاسخگویی به درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در سامانه سامد تلفن ۱۱۱، حضور یافت و ضمن شنیدن و ثبت مشکلات ۶۵ نفر از ایثارگران معزز، دستورات لازم را جهت بررسی و رفع […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار وشهادت فرهنگ سار ،‌ حمیدعلی صمیمی روز یکشنبه در راستای تکریم و پاسخگویی به درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در سامانه سامد تلفن ۱۱۱، حضور یافت و ضمن شنیدن و ثبت مشکلات ۶۵ نفر از ایثارگران معزز، دستورات لازم را جهت بررسی و رفع مسائل این عزیزان صادر کرد.

مدیرکل بنیاد تهران بزرگ بیشترین درخواست‌های مطرح شده را از سوی جانبازان بین ۵ تا ۲۵ درصد عنوان کرد و افزود: در این گفتگوها بیشترین سوالات، مسائل و مشکلات مطرح شده توسط جامعه هدف، درباره وام مسکن، چگونگی دریافت کمک معیشت و حق پرستاری بود.

وی ارتباط مستقیم با ایثارگران را فرصتی مناسب برای رسیدگی و توجه بیشتر به مطالبات و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانست و گفت: پاسخگویی صحیح و تکریم ارباب رجوع  از موارد بسیار مهمی است که در برخورد با جامعه هدف باید همواره مورد توجه قرار گیرد و بنیاد با توجه به اینکه افضل نهادهاست و وظیفه آن ارائه خدمت به افضل افراد جامعه نیز هست مسئولیت خطیری در این امر بر عهده دارد.

نماهنگ”منصور آسمانی”رونمایی می شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:همزمان با سالروز شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری،نماهنگ”منصور آسمانی”رونمایی می شود.

شاهین عسگریان روز یکشنبه اظهار کرد : این نماهنگ به همت معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران تهیه و در سالروز شهادت ایشان و به دست همسر معظم شهید رونمایی می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهرستان‌های استان تهران از نماهنگ منصور آسمانی به عنوان یک اثر رسانه‌ای با موضوع ایثار و شهادت و جلوه‌هایی از زندگی این سرلشکر شهید یاد کرد و افزود: فضای اجتماعی، امروز نیازمند تولید محتوای فرهنگی در حوزه جهاد و شهادت است؛ اینکه بتوانیم نسل جوان امروز را با سیره فکری و رفتاری شهدا آشنا کنیم همان گام برداشتن در مسیر شهداست.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ فرهنگ ایثار و شهادت در فضای عمومی جامعه ادامه داد: از ساخت  آثار فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌کنیم.

نماهنگ”منصور آسمانی”روز دوشنبه ۱۵ دی‌ماه در سالروز شهادت سرلشکر شهید منصور ستاری به دست همسر معظم این شهید رونمایی می‌شود.
منصور ستاری در  ۲۹ اردیبهشت ۱۳۲۷ در شهرستان قرچک متولد و  در تاریخ ۱۵ دی ۱۳۷۳ در سانحه هوایی به همراه فرماندهان نیروی هوایی ارتش به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده − 8 =