جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۱۷:۴۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

جانبازان کریم پور و عشوری به همرزمان شهیدشان پیوستند

به گزارش حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،  جانباز ۷۰ درصد «سیف‌اله کریم‌پور» از شهرستان دورود استان لرستان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج  ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست. مراسم خاکسپاری پیکر پاک این جانباز شهید امروز سه‌شنبه ۱۵ مهر در گلزار شهدای انگشته شهرستان دورود برگزار شد. جانباز شهید سیف اله […]



به گزارش حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار،  جانباز ۷۰ درصد «سیف‌اله کریم‌پور» از شهرستان دورود استان لرستان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج  ناشی از مجروحیت به یاران شهیدش پیوست.

مراسم خاکسپاری پیکر پاک این جانباز شهید امروز سه‌شنبه ۱۵ مهر در گلزار شهدای انگشته شهرستان دورود برگزار شد.

جانباز شهید سیف اله کریم‌پور سال ۱۳۳۹ در شهرستان دورود چشم به جهان گشود و سال ۱۳۶۲ در منطقه بصره پاسگاه زید براثر اصابت ترکش از ناحیه دو پا دچار قطع عضو و به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

«محمدجواد عشوری» جانباز ۷۰ درصد به خیل شهدا پیوست

«محمدجواد عشوری» جانباز۷۰ درصد از شهرستان لنگرود استان گیلان پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از جراحات جنگی به یاران شهیدش پیوست.

پیکر این شهید گرانقدر فردا – چهارشنبه ۱۶ مهرماه – ساعت ۱۰ صبح از مقابل سپاه ناحیه شهرستان لنگرود به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

شهید «محمدجواد عشوری» متولد سال ۴۵ در منطقه عملیاتی فکه و بر اثر تیر مستقیم دشمن به پهلوی چپ و قطع نخاع از ناحیه کمر به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

پدر شهیدان «پور انوری» آسمانی شد

«حاج غلامعلی‌ پور انوری»، پدر شهیدان «علیرضا و عصمت پورانوری» به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر این پدر شهید در دزفول برگزار و در شهیدآباد این شهر بخاک سپرده شد.
شهید «عصمت پور انوری» متولد سال ۴۱ در دزفول است که سال ۶۰ در حمله هوایی دزفول به شهادت رسید.

جاویدالاثر شهید «علیرضا پور انوری» نیز متولد سال ۴۴ است سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی جبهه دلیجان به شهادت رسید.

مادر شهیدان «ارژن» آسمانی شد

حاجیه خانم «فاطمه تیزهوش» مادر شهیدان «محمد و احمد ارژن» از شهدای شهرستان آستانه اشرفیه پس از تحمل سال‌ها رنج دوری از فرزندان شهیدش، صبح امروز سه شنبه بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «محمد ارژن» متولد سال۱۳۴۱ در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، سال ۶۱ در شلمچه و بر اثر اصابت ترکش به پهلو به شهادت رسید.

شهید «احمد ارژن» نیز متولد سال ۱۳۴۳در بخش کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه، سال ۶۱ بر اثر اصابت گلوله به پیشانی در رقابیه به شهادت رسید.

 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده + نوزده =