جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۲۴:۰۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

غلامعلی مرادی و رضا محمدی جانبازان ۷۰ درصد آسمانی شدند

به گزارش روز یکشنبه حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «غلامعلی مرادی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.غلامعلی مرادی از جانبازان اهل تسنن سال ۳۹ در سنندج استان کردستان به دنیا آمد و سال ۶۱ در عملیات پدافندی خرمشهر بر اثر اصابت […]



به گزارش روز یکشنبه حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «غلامعلی مرادی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج ناشی از مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.
غلامعلی مرادی از جانبازان اهل تسنن سال ۳۹ در سنندج استان کردستان به دنیا آمد و سال ۶۱ در عملیات پدافندی خرمشهر بر اثر اصابت ترکش و موج انفجار مجروح شد و به مقام جانبازی نائل آمد.

پدر شهیدان «فلاح زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

 «حاج احمد فلاح زاده» پدر گرامی شهیدان والامقام «داود و رضا فلاح زاده» پس از سال‌ها فراق از فرزندانش، دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر پاک این پدر شهید با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای کهسار در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهید «داود فلاح زاده» سال ۴۰ متولد شد و سال ۶۳ در عملیات بدر در جزیره مجنون بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شهید «رضا فلاح زاده» سال ۴۶ متولد شد و سال ۶۲ در عملیات والفجر ۴ در پنج وین عراق بر اثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پدر شهیدان «عسگری فردویی» آسمانی شد

«حاج احمدعلی عسگری فردویی» پدر شهیدان «عباس و حسن عسگری فردویی» از استان قم دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

پیکر مطهر این پدر ایثارگر با حضور خانواده‌های معظم شهدای روستای شهیدپرور فردو با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بعد از تشییع در گلزار شهدای روستا آرام گرفت.
شهید «حسن عسگری فردویی» در اردیبهشت سال ۴۱ به دنیا آمد و سال ۶۰ بر اثر اصابت ترکش در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.
شهید «عباس عسگری فردویی» دو سال از برادرش کوچکتر بود و در سن ۱۸ سالگی در عملیات بیت المقدس بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید.

«رضا محمدی» جانباز ۷۰ درصد به یاران شهیدش پیوست

رضا محمدی جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس «رضا محمدی» به خیل شهدا پیوست.
 پیکر مطهر این جانباز شهید با حضور ایثارگران در جوار یاران شهیدش در گلزار علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.
شهید «رضا محمدی» در سن ۲۱ سالگی، سال ۶۰ از طریق بسیج عازم جبهه شد و  پنجم مهر همان سال در دارخوین دچار موج انفجار شد و مورد اصابت ترکش قرار گرفت.

مادر شهیدان «زارعی» به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه «عالیه محبتی» مادر شهیدان «سعید و غلامرضا زارعی» از شهدای شهرستان زرقان استان فارس در سن ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
پیکر آن مرحومه در شهرستان زرقان تشییع و در گلزار مطهر شهدای آن شهرستان در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
شهیدان «سعید و غلامرضا زارعی» به ترتیب سال ۶۱ و سال ۶۵ در عملیات‌های رمضان و کربلای ۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شدند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

6 − سه =