جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۷:۰۸
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳

نسخه گویای ۱۰  کتاب‌ «نشر شاهد» منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، رحیم نریمانی در گفت و گویی اظهار کرد: کتاب‌های گویا به‌صورت روایی، اثربخشی فرهنگ ایثار و شهادت را افزایش می‌دهند و از جذابیت بیشتری برای مخاطبان برخوردارند. در شرایط فعلی کشور که مردم درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستند، گرایش به شنیدن کتاب‌های گویا و صوتی در […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، رحیم نریمانی در گفت و گویی اظهار کرد: کتاب‌های گویا به‌صورت روایی، اثربخشی فرهنگ ایثار و شهادت را افزایش می‌دهند و از جذابیت بیشتری برای مخاطبان برخوردارند. در شرایط فعلی کشور که مردم درگیر همه‌گیری ویروس کرونا هستند، گرایش به شنیدن کتاب‌های گویا و صوتی در دوران قرنطینه بیشتر شده است.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: برای پاسخگویی به نیاز مخاطبان به‌ویژه علاقه‌مندان به آثار حوزه ایثار و شهادت، «نشر شاهد» در ماه‌های گذشته تمرکز بیشتری در این عرصه داشته و بر مبنای تفاهم‌نامه‌ای که با «ایران صدا» امضا کرده، درصدد گویا کردن کتاب‌های پرفروش خود برآمده است.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۱۰ عنوان از کتاب‌های «نشر شاهد» به کتاب گویا تبدیل و به تازگی ۱۰ اثر دیگر در همکاری با «ایران صدا» به کتاب صوتی تبدیل شده‌اند، گفت: کتاب‌های جدید شامل «آخرین زره‌پوش»، «چشم بیدار»، «گلین»، «قاموس عشق»، «لطیف عشق»، «ماه برکه»، «آخرین نبرد»، «پا به پای شما دویدم»، «مهاجر کوچک» و «هلت ها نام تو را می خوانند» می‌شود.

نریمانی در پایان با اشاره به اینکه تمام کتاب‌های گویای «نشر شاهد» به‌صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، یادآور شد: علاقه‌مندان برای شنیدن این کتاب‌ها می‌توانند به پایگاه خبری نوید شاهد مراجعه کنند. تمام این کتاب‌ها به‌صورت زمان‌بندی در این پایگاه خبری معرفی و فایل اصلی برای دانلود در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 + شانزده =