جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۲۰:۰۲
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

انقلاب اسلامی میراث ماندگار شهدا است

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام حجت الله فاضلی روز دوشنبه در دیدار با خانواده ۲ شهید شهرستان روانسر به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: امنیت و عزت کشور به برکت خون شهدا و صبر و بردباری خانواده های شهدا و ایثارگر است.وی تصریح کرد: شهدا و خانواده های گرانقدر آنان در […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار، حجت الاسلام حجت الله فاضلی روز دوشنبه در دیدار با خانواده ۲ شهید شهرستان روانسر به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، افزود: امنیت و عزت کشور به برکت خون شهدا و صبر و بردباری خانواده های شهدا و ایثارگر است.
وی تصریح کرد: شهدا و خانواده های گرانقدر آنان در انقلاب اسلامی سرافراز هستند و همه باید قدردان این ایثارگران باشیم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: شهدا سرمایه و رمز بقا نظام هستند و با ایثار و از خودگذشتگی انقلاب و اسلام را بیمه کردند.
حجت الاسلام فاضلی با ابلاغ پیام آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه عنوان داشت: قدردانی از خانواده شهدا علاوه بر اینکه عملی پسندیده ای است تجلیل از شعائر اسلامی و تکریم ارزش های اسلامی و انقلابی محسوب می شود.
ماموستا ملاسیدمحمد محمدی امام جمعه روانسر نیز گفت: مهمترین و بالاترین ثمره خون شهدا، نعمت امنیت است که ما اکنون از آن بهره‌مندیم.
فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده های آنان رسالت مردم و مسوولان است.
سعدی مصطفی زاده افزود: شهدا و ایثارگران حق عظیمی بر گردن ما دارند و تجلیل و تکریم خانواده های آنان حداقل گام در جهت رضایت آنان است.  
در این دیدارها خانواده های شهیدان والامقام علی فلاح و علی احمدی تجلیل شدند.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × یک =