جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۲۰:۴۵
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

نخستین فراخوان ستاد مردمی خادم منتظر منتشر شد

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران: خادمان زوار پیاده روی اربعین از تاریخ چهاردهم شهریور ماه به مدت دو هفته به کشور عراق اعزام و خدمت رسانی خود را به عاشقان حسینی آغاز می کنند .



به گزارش فرهنگ سار، به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران محمد حسن جعفر زاده دبیر ستاد خادم منتظر مطرح کرد؛ این رویداد که به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران برگزار می شود در حوزه های؛خدمات شهری،خدمات فرهنگی-هنری،خدمات آموزشی،خدمات گفتمانی-تبلیغی و خدمات سلامت و پزشکی از علاقه مندان به خدمت رسانی در پیاده روی اربعین دعوت به عمل می اورد.

محمد حسن جعفر زاده افزود؛مهلت ثبت نام این فراخوان تا ۱۲ شهریورماه می باشد و علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت khadem.tehran.ir مراجعه یا با شماره ۱۳۷ تماس برقرار کنند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران افزود:خادمان زوار پیاده روی اربعین از تاریخ چهاردهم شهریور ماه به مدت دو هفته به کشور عراق اعزام و خدمت رسانی خود را به عاشقان حسینی آغاز می کنند .

وی خاطر نشان کرد؛این طرح در نخستین گام تمرکز خود را روی کلانشهر های کشور با محوریت شهرتهران گذاشته و ان شالله در گام های آینده در سطح کل کشور گسترش خواهد یافت .

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

8 − 5 =