جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۱:۳۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

دفاع مقدس از پرافتخارترین برگ‌های زرین کتاب انقلاب اسلامی است

به گزارش فرهنگ سار در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی،  آمده است:‌ هشت سال دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین برگ‌های تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و تداعی کننده یکی از زیباترین جلوه‌های تاریخ انقلاب است که در آن حماسه ایستادگی و مقاومت متجلی شد. حماسه‌ای که در حقیقت رمز پیشرفت و […]



به گزارش فرهنگ سار در متن پیام حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی،  آمده است:‌ هشت سال دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین برگ‌های تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی و تداعی کننده یکی از زیباترین جلوه‌های تاریخ انقلاب است که در آن حماسه ایستادگی و مقاومت متجلی شد. حماسه‌ای که در حقیقت رمز پیشرفت و پیروزی جمهوری اسلامی در دهه‌های پس از آن نیز  به شمار می‌آید.
حجت الاسلام معزی در این پیام افزود: بخشی از برگ‌های زرین این کتاب پر افتخار نیز متعلق به امدادگران‌ جبهه‌های حق علیه باطل است. گرامی می‌داریم یاد و خاطره همه ایثارگران و از جان‌گذشتگانی که در این راه مقدس ماندگار شدند؛ به‌ ویژه ۴۸۷ شهید امدادگر جمعیت هلال احمر که در راه تسکین درد و رنج حاصل از تجاوز دشمن در کنار رزمندگان اسلام ایستادگی و مقاومت کردند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعیت هلال احمر یادآورشد: شهدا افتخار ملت ایرانند، چه از نگاه دینی که رتبه و مقام رفیعی دارند و در پیشگاه خداوند زنده هستند و چه از منظر ملی و مردمی که به سبب خدمتی که به جامعه خویش کرده‌اند موجب افتخار هستند. بنابر فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید بدانیم که امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایستادگی و رشادت شهدا و صبر و استقامت بی‌بدیل خانواده این عزیزان است.

وی در این تاکید کرد: با توجه به این مهم اینجانب به جوانان عزیز توصیه می‌کنم تاریخ هشت سال دفاع مقدس را با اهتمام و جدیت  مطالعه و بررسی کنند به ویژه جوانان جمعیت هلال احمر که پرچم‌دار نوع دوستی، از خودگذشتی و صلح طلبی هستند. باید وقایع عبرت‌آموز دوران دفاع مقدس را که رشادت‌های دلاوران ایران زمین است به نحو شایسته بازنمایاند تا مفهوم ایستادگی و امید را همواره در ذهن و دل جامعه زنده نگاه ‌داشت. امروز تکیه بر دستاوردهای دفاع مقدس و تنفس در فضای معنوی و تمسک به روحیه ایثارگری آن دوران راه روشن غلبه بر سختی‌ها ومسیر تجربه‌شده پیروزی و نصرت است.

معزی در پیام خود یادآورشد: امید که همکاران جمعیت هلال‌احمر که پرچمدار ایثارگری در جامعه هستند رهروان استوار ایثارگران دفاع مقدس باشند. شایسته است مسئولان محترم دفاتر حوزه نمایندگی در استان‌ها و نیز مدیران محترم جمعیت هلال‌احمر  توجه به ایثارگران و خانواده‌های محترمشان را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × چهار =