جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴:۲۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

خودروهای منقش به تصاویر شهیدان در مراسم ۲۲ بهمن 

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن‌ماه، در این همایش ملی که بصورت خودرویی و موتوری برگزارشد، حضور پرشور و پررنگ خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز کشورمان در سراسر میهن اسلامی به تصویر کشیده شد.  مراسم جشن انقلاب، یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی، دوچرخه […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار از مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن‌ماه، در این همایش ملی که بصورت خودرویی و موتوری برگزارشد، حضور پرشور و پررنگ خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان معزز و آزادگان سرافراز کشورمان در سراسر میهن اسلامی به تصویر کشیده شد.

 مراسم جشن انقلاب، یوم الله ۲۲ بهمن امسال به شیوه خودرویی خانوادگی، دوچرخه و موتوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی بود که با حضور پرشور و لحظه شناسی مردم با بصیرت ایران زمین به وقوع پیوست.

ایثارگران و خانواده شهدا، ۴۲ امین فجر انقلاب را جشن‌ گرفتند و در آستانه ۴۳ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی وبا یاد شهدا و بویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و یارانش با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تجدید میثاق کردند . 

امسال با وجود شیوع بیماری کرونا حضور گسترده جانبازان به‌ویژه جانبازان در مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن نشان داد که این عزیزان همان‌طور که در راه دفاع از اسلام و انقلاب در برابر دشمنان ایستادند و با فداکاری تمام از سلامتی خود گذشتند، امروز نیز با وجود بیماری کرونا و  تمام مشکلات جسمی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیعت با مقام معظم رهبری در میدان حاضر هستند.

همچنین خانواده‌های معظم شهدا درون خودرو های خود با برافراشتن پرچم های سه رنگ ایران اسلامی با حضور گسترده در مراسم بزرگداشت  یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام کردند.

کرونا که هیچ؛ موشک هم مانع ما نخواهد شد 

 جانبازی بدون ذکر نام خود گفت: مردم در سخت‌ترین شرایط به ویژه در جنگ هشت ساله با دست خالی جنگیدند و الان باید مسئولان قدر این ملت همیشه در صحنه را بدانند.

وی  ادامه داد: در طول بیش از ۴ دهه گذشته، مردم همیشه در صحنه‌های حساس پای این نظام ایستاده‌اند و مسئولان نیز باید با اقدامات مردم بخوبی از مردم تشکر کنند.

این ایثارگر خاطرنشان کرد: بیماری کرونا که هیچ، موشک‌های عراقی و آمریکایی هم نتوانست مردم را از این انقلاب جدا کند و این نظام و انقلاب تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

امروز در روز ۲۲ بهمن آخرین سال قرن و در آستانه ورود به ۴۳ امین سال پیروزی انقلاب، پدران و مادران شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های شهدای مدافع حرم سوار بر خودرو و جوانان و فرزندان ایثارگران نیز سوار بر موتورسیکلت با در دست داشتن تصاویر شهدای خود بار دیگر پشتیبانی خود را از نظام اسلامی اعلام و با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.

تجدید میثاق با پیش‌قراولان فتح 

راهپیمایان یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایندگی از تمام مردم آزاده و حق‌گرای جهان، ضمن تجدید عهد و میثاق با حبل متین انقلاب جهان اسلام، بقیه‌الله الاعظم، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب عظیم‌الشأن ایشان، امام خامنه‌ای(دام الله ظله)، تجدید پیمان خود را  با پیش قراولان این فتح فرخنده، شهیدان والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اسلام و اهل بیت (علیه السلام) و نیز شهدای دفاع ملی بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دانشمند عزیز هسته‌ای، شهید فخری‌زاده، اعلام کردند .

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

12 − هشت =