جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۴۵:۱۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

استاندار چهارمحال و بختیاری: پاسداشت یاد شهدا باید یک فرهنگ عمومی باشد

اقبال عباسی روز چهارشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان اعتدالپور در شهرکرد افزود: تجلیل از خانواده شهدا و پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به جایگاه آنها یک وظیفه عمومی است. وی گفت: تجلیل از خانواده شهدا و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه است و باعث تقویت نظام و مملکت می‌شود. […]



اقبال عباسی روز چهارشنبه در آیین تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان اعتدالپور در شهرکرد افزود: تجلیل از خانواده شهدا و پاسداشت خون شهدا و ارج نهادن به جایگاه آنها یک وظیفه عمومی است.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدا و تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک وظیفه است و باعث تقویت نظام و مملکت می‌شود.

به گزارش فرهنگ سار،مرحومه”حاجیه خانم اعتدالپور” در سن ۹۳ سالگی به خاطر کهولت سن و بیماری کلیوی در بیمارستان اصفهان فوت کرد و صبح روز چهارشنبه پس از اقامه نماز توسط نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری، پس از تشییع در قطعه ایثارگران به خاک سپرده شد.

پیکر مرحومه “حاجیه خانم اعتدالپور” مادر سه شهید دوران  دفاع مقدس با حضور مردم و مسوولان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی خاکسپاری شد

شهید علی اصغر اعتدالپور متولد سال ۴۷ بود در تاریخ ۱۷ اسفندماه سال ۶۲ در عملیات خیبر و شهید جمشید اعتدالپور متولد سال ۴۲ و در تاریح ۲۱ دیماه سال ۶۵ در عملیات کربلای‌۵ و شهید محمد علی اعتدالپور متولد سال ۴۰ و در ۲۱ دیماه سال ۵۶ در عملیات کربلای‌۵ به شهادت رسیدند.

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

11 + 11 =