جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶:۴۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

ابتکار: آغاز مراحل بالینی واکسن کووپارس گام بلندی برای سلامت مردم است

به گزارش فرهنگ سار، معصومه ابتکار روز دوشنبه در صفحه شخصی توئیتر خود تصریح کرد:‌ موسسه رازی طی ۸ دهه بهترین واکسن ها را برای مردم ایران تولید می کند. وی در بخشی دیگر از این توئیت نوشت: اکنون تولید ساختار پروتئینی نوترکیب و آغاز مراحل آزمون بالینی برای RAZI COW PARS گام بلندی برای پیشرفت […]



به گزارش فرهنگ سار، معصومه ابتکار روز دوشنبه در صفحه شخصی توئیتر خود تصریح کرد:‌ موسسه رازی طی ۸ دهه بهترین واکسن ها را برای مردم ایران تولید می کند.

وی در بخشی دیگر از این توئیت نوشت: اکنون تولید ساختار پروتئینی نوترکیب و آغاز مراحل آزمون بالینی برای RAZI COW PARS گام بلندی برای پیشرفت علمی و سلامت مردم است.

ابتکار با ابراز درود بر دانشمندان پر افتخار ایران زمین، این پیام را با #واکسن کرونا پایان رساند.

واکسن رازی «کوو پارس» نخستین واکسن تزریقی – استنشاقی پروتئین نوترکیب کرونا روز دوشنبه در موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی مستقر در کرج رونمایی شد.

واکسن رازی کوو پارس (اولین واکسن تزریقی – استنشاقی پروتئین نوترکیب کووید۱۹) توسط موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی و مطابق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت تولید شده است. 

موسسه رازی از اسفند سال ۱۳۹۸ کار ساخت واکسن را آغاز و از روش واکسن پروتئینی نوترکیب که از ایمن ترین واکسن ها است، برای تولید واکسن استفاده شده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

14 + 9 =