جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۳۴:۵۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

۴۵۰ بسته کمک مومنانه مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم توزیع شد

حامد خیرخواهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار، غدیر را عید ولایت و امامت، اکمال و اتمام دین دانست و اظهار کرد: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام راه نجات بشریت و حبل المتین هدایت مادی و معنوی انسایت در عصر حاضر است. وی شناخت توام با […]



حامد خیرخواهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار، غدیر را عید ولایت و امامت، اکمال و اتمام دین دانست و اظهار کرد: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب علیه السلام راه نجات بشریت و حبل المتین هدایت مادی و معنوی انسایت در عصر حاضر است.

وی شناخت توام با بصیرت و گام نهادن در پرتو  غدیر را صراط مستقیم الهی دانست و آن را نیاز امروز جامعه بشری در راستای مقدمه ظهور حضرت حجت ارواحناله الفدا بیان کرد.  

رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اطعام، نیکی و خدمت به همنوعان در عید سعید غدیر را موجب مصفا شدن قلوب و تقرب به پروردگار دانست و همگان را به این امر خیرو خداپسندانه دعوت کرد.

خیرخواهان برنامه‌های این مرکز نیکوکاری در دهه ولایت و امامت را تشریح و اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم از برنامه های ویژه این مرکز بوده است.

وی درباره استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در این مرکز نیز گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده اند، به همین جهت یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب پذیراز کرونا بوده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا  بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت در میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

وی مردم مؤمن، شریف و همیشه در صحنه را دعوت به انفاق و مساعدت در امورات خیر و خداپسندانه کرد و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۱۹۵۹ را جهت واریز کمک های نقدی هموطنان عزیز اطلاع ‌رسانی کرد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × یک =