جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۰:۲۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳

۱۷ هزار زن قهرمان خانواده شهدا و ایثارگر تجلیل می‌شوند

به گزارش فرهنگ سار، سعید اوحدی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته آیین تجلیل از لشکر فرشتگان نوزدهم اسفند ماه جاری در چهل و یکمین سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز شهید نیز نامگذاری شده انجام خواهد شد. وی […]



به گزارش فرهنگ سار، سعید اوحدی روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به هماهنگی و برنامه ریزی های انجام گرفته آیین تجلیل از لشکر فرشتگان نوزدهم اسفند ماه جاری در چهل و یکمین سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز شهید نیز نامگذاری شده انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه غبار روبی مزار شهدای سراسر کشور نیز به همین مناسبت انجام خواهد شد، تصریح کرد: همچنین با مشارکت دستگاه های مختلف و حضور باشکوه تشکل های ایثارگری در میثاق با آرمان های حضرت امام (ره) و احتزاز پرچم جمهوری اسلامی در مزار شهدای سراسر کشور ۱۵ برنامه فرهنگی دیگر نیز برگزار می شود.

به گفته اوحدی، رونمایی از پنج جلد کتاب، اهدا خون، پویش شهید مهربان که در قالب این برنامه به نیت هر شهید یک فرزند یتیم تحت پوشش قرار خواهد گرفت از دیگر برنامه های تدارک دیده شده است.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: در خصوص معرفی و تجلیل از فعالان جامعه ایثارگری ۳۰۰ طرح استارتاپ از جامعه ایثارگری به دبیرخانه همایش ارسال شد که تاکنون کار داوری اولیه انجام و ۸۵ طرح به مرحله دوم راه یافت که در داوری نهایی ۱۲ طرح انتخاب و مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.

به گفته اوحدی، تجلیل از گروه های جهادی در عرصه مقابله با بیماری کرونا با همکاری جهاد دانشگاهی که متحمل بیشترین زحمت شده اند نیز با اهدا جوائز و ۳۰۰ تندیس مورد تجلیل قرار می گیرند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم ایثار در بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از کادر بهداشت و درمان نیز روز جمعه برگزار و از  ۲۲ اثر و مستند در حوزه علمی در این جشنواره رونمایی می شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 5 =