جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰:۰۱
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

گذری به محله سردار دلها در نمایشگاه اقتدار چهل

به گزارش فرهنگ سار از نمایشگاه ملی «اقتدار ۴۰»، با قدم زدن در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در شمشین روز کاری خود به غرفه «محله شهید حاج قاسم سلیمانی» که با چیدمان متفاوت برگرفته از الگوی معماری اسلامی ایرانی یکی از بخش های جذاب این نمایشگاه است رفتیم که برای قشرها و گروه […]



به گزارش فرهنگ سار از نمایشگاه ملی «اقتدار ۴۰»، با قدم زدن در نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت در شمشین روز کاری خود به غرفه «محله شهید حاج قاسم سلیمانی» که با چیدمان متفاوت برگرفته از الگوی معماری اسلامی ایرانی یکی از بخش های جذاب این نمایشگاه است رفتیم که برای قشرها و گروه های مختلف سنی برنامه های خاصی دارد.

در این غرفه اختراعات جوانان بسیجی به نمایش گذاشته شده است. پهپادها، کانترهای مربوط به درمان ناباوری، دستگاه اتوماتیک بازیافت سی دی، دستگاه تشخیص دهنده نشت گاز و… از جمله این اختراعات است.

در محله «سردار دلها»، نشست‌های اندیشه‌ای دانشجویی با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه با موضوعات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

جلسات قرآنی حلقه صالحین  نیز از دیگر نشست‌های فکری است که در این محله برپا شده است.

به نمایش گذاشتن تجهیزاتی از مرکز تلفن و مخابرات سپاه در جنگ هشت ساله نیز از دیگر بخش های این محله است.

در گوشه دیگری از محله حاج قاسم ماسک تولید می‌شود. این تولیدی کوچک نمونه‌ای از کارگاه بزرگ تولید ماسک است.

نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «اقتدار۴۰» و با شعار محوری «ما قوی هستیم» به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس، از ۲ تا نهم مهر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برپا است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

8 + 19 =