جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۶:۰۴
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲

استقلال و آزادی دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش فرهنگ سار، حجت اسلام علی وحدانی فر در آیین غبار روبی گلزار مطهر شهدای دهدشت در اولین روز از دهه فجر با بیان اینکه دشمنان در صدد اسلام‌زدایی از کشور هستند، اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب بزرگترین هدیه و دستاورد انقلاب به ملت ایران است و همه اهداف انقلاب […]



به گزارش فرهنگ سار، حجت اسلام علی وحدانی فر در آیین غبار روبی گلزار مطهر شهدای دهدشت در اولین روز از دهه فجر با بیان اینکه دشمنان در صدد اسلام‌زدایی از کشور هستند، اظهار داشت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان شعار اصلی انقلاب بزرگترین هدیه و دستاورد انقلاب به ملت ایران است و همه اهداف انقلاب نیز در این سه واژه خلاصه می‌شود.

وی تحمیل ستم و وابستگی ملت ایران را از ویژگی های ننگین رژیم طاغوت دانست و بیان کرد: ملت ایران یک دل و یک صدا با تبعیت از اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب و برای تحقق استقلال و آزادی به پا خاستند و رژیم پهلوی را سرنگون کردند.

وحدانی فر تصریح کرد:  قبل از انقلاب هیچ گونه استقلالی در بخش های مختلف کشور نبود و کشور کاملا تحت سیطره دیگران بود تا جایی که هر مساله‌ با القاو دستور امریکاییان در کشور اجرا می شد.

وی اضافه کرد: پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسلامی ادامه دهنده خون شهدا بوده و پشتیبان و حامی ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.

وحدانی فر با تاکید بر دفاع مطلق از ارزش ها و آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی افزود: خون شهدای انقلاب اسلامی، ملت ایران را در برابر طاغوت و سرسپردگان آنان به پیروزی رساند.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: اکنون نیز ولی فقیه عادل و خلف برحق امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هدایت جامعه و میهن اسلامی را برعهده داشته و همه آحاد ملت و مسوولان گوش به فرمان ایشان هستند.

آین غبار روبی گلزار مطهر شهدای دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه همزمان با آغاز دهه فجر با حضور  شورای اداری و محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه ۴۱۷ شهید گلگون کفن تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × پنج =