جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۰:۳۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

پرستاران با فداکاری به مردم خدمت می‌کنند 

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، نشست ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه با بررسی دو موضوع بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج سلیمانی و برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده برگزار شد. سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در […]



به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت فرهنگ سار، نشست ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه با بررسی دو موضوع بزرگداشت سالگرد شهادت سردار حاج سلیمانی و برگزاری کنگره ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده برگزار شد.

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با تبریک روز پرستار گفت: نمونه واقعی پرستار حضرت زینب (س) بودند. پرستاری یک علم نیست بلکه یک عشق است. در دوران دفاع مقدس با دشمنی مشخص روبرو بودیم ولی امروز پرستاران ما با دشمنی نامشخص روبرو هستند و با نهایت فداکاری به مردم خدمت می‌کنند.

وی با تأکید بر لزوم افزایش هم‌افزایی در ستاد مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهدا نیز در وصایای خود بر لزوم وحدت، پیروی از ولایت و مقاومت تأکید کرده‌اند و این مسئله باید سرلوحه همه ما باشد.

اسکندر یارنسب مدیر کل تبلیغات و هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به قرار داشتن در آستانه شهادت سردار سلیمانی گفت: برنامه‌هایی به‌منظور بزرگداشت یاد سردار دل‌ها در نظر گرفته شده است که باید برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

وی افزود: همچنین کنگره ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده با مشارکت و همکاری امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود و کمیته‌هایی نیز در همین راستا شکل گرفته است.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد داخلی مراسم و مناسبت‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران به بیان نظرات و طرح پیشنهادات خود در زمینه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و کنگره ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاده پرداختند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شانزده − 7 =