جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۲:۰۳
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

رییس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «سلطانی» را تسلیت گفت 

به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی در پیام آورده است: در ایام هفته بسیج مرحوم «حاج عوض سلطانی» پدر شهیدان سرافراز «رمضان، قربان و منوچهر سلطانی» از شهدای شهر شیراز پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت […]



به گزارش روز شنبه فرهنگ سار از «ایثار»، سعید اوحدی در پیام آورده است: در ایام هفته بسیج مرحوم «حاج عوض سلطانی» پدر شهیدان سرافراز «رمضان، قربان و منوچهر سلطانی» از شهدای شهر شیراز پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
وی افزود: این پدران والامقام که از بهترین سرمایه‌های خویش در راه رضای معبود گذشتند و فرزندان عزیز خویش را در راه خدمت به اسلام، انقلاب و حفظ استقلال و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، نمونه‌ها و الگوهای بی‌بدیل ایثار و از خودگذشتگی هستند که همواره یاد و خاطره آنان در ذهن ملت قدرشناس ایران اسلامی جاودان خواهد بود.
اوحدی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
مرحوم حاج عوض سلطانی پدر شهیدان رمضان، قربان و منوچهر سلطانی از شهدای شهرستان شیراز در سن ۸۴ سالگی به دلیل کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.
شهید قربان سلطانی ۱۲ اسفند سال ۱۳۶۳ در جزیره مجنون به شهادت رسید، شهید رمضان سلطانی ۱۰ تیرماه سال ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل شد و شهید منوچهر سلطانی نیز ۱۰ اسفند سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به کاروان شهیدان پیوست.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + 9 =