جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۳۶:۰۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴

انتصاب حجت السلام شکری بیانگر صلاحیت وی درعرصه خدمت به خانواده شهداست

به گزارش فرهنگ سار از ایثار، سعید اوحدی در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ یوسفعلی شکری به سمت نمایندگی ولی فقی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:‌ انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» که بیانگر صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌های […]



به گزارش فرهنگ سار از ایثار، سعید اوحدی در پی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ یوسفعلی شکری به سمت نمایندگی ولی فقی در بنیاد شهید و امور ایثارگران از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت:‌ انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان «نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران» که بیانگر صلاحیت‌ها، توانمندی‌ها و شایستگی‌های جنابعالی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و خانواده معزز شهدا و ایثارگران است، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی افزود: این توفیق بزرگی است که ولی امر مسلمین شما روحانی عالیقدر را به عنوان نماینده خویش در این نهاد مقدس برگزیده‌اند و به یقین با توجه به سوابق و تجربیات ارزنده حضرتعالی در این حوزه شاهد اقدامات اثربخش در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و خدمت به جامعه معزز شهدا و ایثارگران خواهیم بود.

 مرحوم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی رحمهالله‌علیه در دوران مسئولیت خویش خدمات ارزشمند و درخور توجهی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین خدمت به خانواده معظم ایثارگران داشتند. ضمن طلب مغفرت و رحمت برای ایشان، توفیقات روز افزون حضرتعالی را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

 به گزارش فرهنگ سار، ‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام یوسفعلی شکری را به نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کردند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × دو =