جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۲:۲۷
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

چهارمحال و بختیاری ۱۱۹ نخبه شاهد و ایثارگر دارد

فریبرز نجفی روز یکشنبه به مناسبت نخستین روز از دهه فجر در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر استان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: این افراد در حوزه های مختلف علمی، تحقیقانی، فنی و پژوهشی فعالیت دارند، که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد. وی گفت: جامعه ایثارگری و شاهد استان از پتانسیل بالایی در حوزه […]



فریبرز نجفی روز یکشنبه به مناسبت نخستین روز از دهه فجر در نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر استان که همزمان با سراسر کشور برگزار شد، افزود: این افراد در حوزه های مختلف علمی، تحقیقانی، فنی و پژوهشی فعالیت دارند، که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی گفت: جامعه ایثارگری و شاهد استان از پتانسیل بالایی در حوزه علم و دانش بهره‌مند است که باید از این ظرفیت و پتانسیل در راستای تکامل جامعه ایثارگری استفاده شود.

وی به فعال شدن مرکز دانش‌پژوهان و نخبگان کشور اشاره کرد و افزود: تشکل‌های شاهد و  ایثارگر باید در کشور و استان تقویت شود و از ظرفیت نخبگان ایثارگر بیشتر استفاده کرد.

نجفی افزود: حضور و فعالیت نخبگان ایثارگر و شاهد که دلسوزانه و با تعهد در عرصه‌های علمی فعالیت دارند، موجب حفظ استقلال، خودکفایی، عزت و امنیت می‌شود.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تجلیل از خانواده شهدا  و ایثارگر، گفت: تجلیل و تکریم خانواده شهدا و ایثارگر در تقویت روحیه تلاش در جامعه علمی به خصوص فرزندان ایثارگران وشاهد را افزایش می دهد.

مجتبی بنیادیان افزود: فرزندان ایثاگران و شهدا با تاسی از پدران خود در راستای توسعه و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و باید تلاش آنها را ارج نهاد.

به گزارش فرهنگ سار، چهارمحال و بختیاری ۲ هزار و ۴۴۰ شهید، هفت  هزار و ۳۵۰ نفر جانباز و ۵۰۸ آزاده را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است که از مجموع شهدای استان ۱۵ نفر شهدای زن هستند، که بر اثر بمباران به شهادت رسیدند. 

در این آیین از چهار نخبه ایثار و شاهد در استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × پنج =