جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۴:۳۶
دسته بندی: اجتماعی
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۴

دو شهید گمنام در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس آرام گرفتند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع دو شهید گمنام به خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۷ شهید گمنام در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود به خاک سپرده شدند و ساکنان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس امروز دوشنبه، میزبان این دو شهید گرانقدر ۱۹ و ۴۰ ساله بودند. «احمد نادری» نماینده […]



سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پردیس روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع دو شهید گمنام به خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۷ شهید گمنام در شهرهای بومهن، پردیس و جاجرود به خاک سپرده شدند و ساکنان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس امروز دوشنبه، میزبان این دو شهید گرانقدر ۱۹ و ۴۰ ساله بودند.

«احمد نادری» نماینده مردم تهران و پردیس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه ما مدیون امام و شهدا هستیم، اظهار داشت: امام راحل آینده درخشانی برای مردم ایران اسلامی ترسیم کردند و در طی ۴ دهه گذشته با رهنمودهای امام در مسیر عزت و شرافت حرکت کردیم.

وی ادامه داد: با رهبری امام راحل، معادلات دنیا با ابرقدرتی شرق و غرب بر هم ریخت  و امروز  به برکت خون شهدا و حاج قاسم ها، حوزه نفوذ و قدرت ایران اسلامی به مرزها ختم نمی شود و فرامرزی شده است.

«عبدالعظیم رضایی» فرماندار شهرستان پردیس هم در این آئین با بیان اینکه امروز که تمام جبهه نفاق و کفر در مقابل ملت مسلمان و شهید پرور و ولایت مدار ایران صف آرایی کردند، اظهار داشت: مردم ما روزهای سختی را می گذرانند اما با افتخار و ارادت در مراسم تشییع شهدا حضور پیدا کردند تا با شهدا تجدید عهد کنند و با حضور پر شور خود نشان بدهند که بر سر آرمان‌های شهدا ایستادند.

«حجت الاسلام سید حسن حسینی» امام جمعه شهرستان پردیس نیز گفت: پیام این دو شهید عزیز ایستادگی در مقابل دشمنان است،  شهدا با ولایتمداری و گوش به فرمانی از امام و ولایت در مقابل دشمنان ایستادند و دشمنان را شکست دادند.

وی  ادامه داد: امروز شهروندان شهرستان پردیس با حضور گسترده خود نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا و مطیع امر ولایت از ۴۲ سال پیش تا امروز هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس هم در این مراسم به خبرنگاران گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ این انقلاب هر چه دارد به برکت خون شهدا است.

«علیرضا آقاجری» افزود: امروز مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان پردیس ثابت کردند که مثل همیشه پشتیبان ولایت هستند و از ارزش‌های انقلاب مقدس دفاع خواهند کرد و در این راستا از تک تک مردم تشکر قدر دانی و تشکر می‌کنم.

«حامد حمزه خانی» فرمانده سپاه شهرستان پردیس هم گفت: حضور حماسی مردم نشان از این دارد که مردم بصیر کشور ما پایبند به ارزش‌های انقلاب و عهد خود را با خون شهدا حفظ کردند و این پیام برای دشمنان ما رسا و گویا است.

به گزارش فرهنگ سار، بنای یادمان شهدا در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس با فضای سرپوشیده نزدیک به ۵۰۰ متر مربع موزه و مجموعه فرهنگی دفاع مقدس با وسعت ۲۵۰۰ متر در بوستانی به وسعت  دو و نیم هکتار مشرف به منطقه در دست احداث است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × چهار =